• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Botvidssons Klockfotografering

Här kommer ett stycke Tudor, ytterligare en av bilderna vi tog på klockfoto-workshopen.

ks_tudor_sf_1200px.jpg

OBS! länkar till vimeo.com funkar tyvärr ej längre.
För att lära dig mer om hur man fotograferar finns nu min nya kanal på youtube.com/botvidsson

Senast ändrad:
Fantastiska bilder! Efter sträckläst hela denna tråden så vill man köpa en kamera och massa kringutrustning och låsa in sig i två veckor!! Riktigt bra tråd! :)

herrejösses vad fina bilder.

tyvärr kan jag knappt uppskatta dem då jag bara blir irriterad över att jag själv aldrig i närheten kommer kunna ta lika bra bilder.

herrejösses vad fina bilder.

tyvärr kan jag knappt uppskatta dem då jag bara blir irriterad över att jag själv aldrig i närheten kommer kunna ta lika bra bilder.

Tack.
Alla kan ta dessa bilder. Alla är vi nybörjare i början för att använda en gammal klyscha.
I början hade jag inte en susning om vad jag höll på med. Handlar om att ge sin fan på att det ska gå. Kämpa! :)

Tillbaka
Topp