botvidsson
Basic
Tack pågar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag chansar på att en del av stenen vaxats med bilvax.Coolt! Hur gjorde du den senaste videon?
Seems legitJag chansar på att en del av stenen vaxats med bilvax.
[emoji106]Riktigt grymma filmer. Många bra tips och häftiga effekter!
Coolt! Hur gjorde du den senaste videon?
Du har med andra ord sprayat stenen med "rain off" ?Tänk smält smör som blandas med cornflakes - så är det inte alls utan tänk mer flytande Gore-tex sko.
Du har med andra ord sprayat stenen med "rain off" ?
Exakt så!
Fick en idé att jobba med te och klockor. Att plocka upp färgdetaljer från olika klockor och sedan matcha det mot teet.
Tänkte det vore kul att göra en sådan serie för ett klockmagasin nu till den kommande kalla vintern, frågan är vilka magasin finns det där ute? Vem ska få äran Läser ni magasin? Tacksam för vägledning.
Gjorde en snabb insäljnings-dummy-bild. Enkel ljussättning med en blixt, inget 2-dagarsprojekt.
Vilken talang/ expertis du har! Otroligt roligt att följa denna tråd
Fick en idé att jobba med te och klockor. Att plocka upp färgdetaljer från olika klockor och sedan matcha det mot teet.
Tänkte det vore kul att göra en sådan serie för ett klockmagasin nu till den kommande kalla vintern, frågan är vilka magasin finns det där ute? Vem ska få äran Läser ni magasin? Tacksam för vägledning.
Gjorde en snabb insäljnings-dummy-bild. Enkel ljussättning med en blixt, inget 2-dagarsprojekt.
Schnöckt! Jäkla cool... Idag läser jag Plaza Watch Skandinavien btw
Schnöckt! Jäkla cool... Idag läser jag Plaza Watch Skandinavien btw
Fan va osis. De körde en ganska cool grej i no.5 som de kallade industriella urverk. I tidningen överlag tyckte jag de hade roliga bildprojekt...
Vilken talang/ expertis du har! Otroligt roligt att följa denna tråd
Ser inte bilden och inlägget verkar borttaget?