• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Rekommenderar inte Haga antika tider. Jag har haft en klocka inne hos dom i över ett år utan att ha fått tillbaka den. Dom "letar fortfarande efter delar" och när jag då ville ha tillbaka klockan och pengarna tillbaka sa gubben bara "då får du den i delar för den är nedmonterad".
Usch då! Haft en vintage kronograf inne för andra gången efter servicen för att fixas till då den inte funkar som den ska. Sentimentalt värde annars skulle jag inte ens lämnat in för service. Lämnade in den i januari, fortfarande inte hört något..
 

Endusima

Cartier
2-Faktor
Usch då! Haft en vintage kronograf inne för andra gången efter servicen för att fixas till då den inte funkar som den ska. Sentimentalt värde annars skulle jag inte ens lämnat in för service. Lämnade in den i januari, fortfarande inte hört något..
Exakt samma för mig. Dom tog två månader på sig att fixa min valjoux 72, fick lämna tillbaka dagen efter då den inte fungerade korrekt och hade massa skit under glaset. Sen dess har jag inte sett den. Har väl gått 14 månader nu lite lagom. Ska ringa dom idag, blir snart anmälan känner jag.
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Exakt samma för mig. Dom tog två månader på sig att fixa min valjoux 72, fick lämna tillbaka dagen efter då den inte fungerade korrekt och hade massa skit under glaset. Sen dess har jag inte sett den. Har väl gått 14 månader nu lite lagom. Ska ringa dom idag, blir snart anmälan känner jag.
Detta är ju inget annat än en katastrof! Vet att de gått igenom några urmakare men det är under all kritik känner jag... Hoppas det reder sig, återkom gärna med hur det gått!
 
Topp