Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser gärna att du drar av ett wristshot nästa gång du släcker nån brasaKör brandbil (dock inte skarpt).
]
Kör brandbil (dock inte skarpt).
![]()
Svårslaget! Försöker motarbeta impulsen att ge mig ut i garaget med zippon för att ta fraOckså övning...
Tack men att ha en vattentät kamerabeater är lite fusk...Hehe sköna bilder Gummo visst känner man igen det där men dina bilder krossar!
Här är tråden:Tänker på bilden där nån håller upp klockan och fotar Kungen. Man ser tydligt på bilden att säpokillarna ser mistänksamma ut. Tror det var Silverminken som fotade men inte säker.![]()
Vad i helvete ! Barbröstat i bakrunden .Har varit utanför Sala och släckt idag. Inget obekvämt med den bilden kanske, men när vi ändå har brandmannatema i tråden så!![]()
![]()
Bjuder på en halvdålig back flip från bryggan härom dagen också. Tagit en frame från video, så upplösningen är inte bäst..
![]()
![]()
Småland mannen, Småland!Vad i helvete ! Barbröstat i bakrunden .
Vart är åker man ?![]()
Business går bra hör jag.Aldrig. Har en assistent som följer mig överallt och tar POV-kort.
Blåsigt som satan på kalfjället och turbulens från helikoptern, men fiskebeatern kom på bild iaf..!![]()