Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad händer? Ge osynligt blod... Eller få påfyllnad? Skön klocka, men är du ok? Sån där slang ska man väl inte ha i armen???
Coolt kompis!Fortsätter lite på helikoptertemat istället för brandövningarna (tog den för pektråden och det var en rätt bekväm situation egentligen).
![]()
Vad händer? Ge osynligt blod... Eller få påfyllnad? Skön klocka, men är du ok? Sån där slang ska man väl inte ha i armen???
Mvh A
Svårt att veta om man ska "lika" eller beklaga. Gott mod i allafall att du plåtar klockan med dropp!
Räcker inte med receptfria piller?Båda. Just då var det påfyllnad med antihistaminer.
Like!![]()
Räcker inte med receptfria piller?
Jamen då är det ju för att allt ska bli bättre, eller hur? Precis som den där färgglada Milgaussen. Det blir lite bättre...
Förresten, måste du göra det där regelbundet? (nyfiken i en strut...)
Hoppas på bättring då och inga fler upprepningar.Allergisk reaktion, så inget jag behöver göra igen hoppas jag.
Allt blir bättre med en kul klocka. Är väldigt förtjust i milgaussen, faktiskt!![]()
Hoppas på bättring då och inga fler upprepningar.
Ja, den klockan är helskön! Knasigaste (på ett positivt sätt) färgsättningen i den moderna Rolex-paletten. Gillar den skarpt. Färgerna väcker av någon anledning barndomsminnen... Sjuttiotal???![]()
Skön känsla i det rummet!
Hårsvallet på den där gubben är bekant
Hårsvallet på den där gubben är bekant![]()
Martinss.nser ut som han, vaheterhan han avokaten, kändisavokaten
Nästa gång ska jag ordna det.kul, wristshot??
Kommande storsäljare inom en väldigt smal målgrupp!Sitter i dagsläget och fnular på att patentera "KS-stickan 1.0 wriststick" kommande multiredskap för perfekta wristshots,
Vad tror ni?
Snart på ett IKEA nära dig.Sitter i dagsläget och fnular på att patentera "KS-stickan 1.0 wriststick" kommande multiredskap för perfekta wristshots,
Vad tror ni?
Det händer ibland att jag riskerar att missa tunnelbanan, tappa klocka och kamera eller bara skämma ut mig för att fota klockan. Idag knäppte jag fast kameran i ett spänne på flytvästen när jag skulle åka wakeboard och vaskade 25% av åket för att ta en bild av klockan. Släng gärna upp egna bilder där ni bränt nån extra kalori för att få till ett suddigt wristshot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics or it didnt happen!Definitivt! Jag och @JoberMan brukade göra det på TTT-tiden.
Det händer ibland att jag riskerar att missa tunnelbanan, tappa klocka och kamera eller bara skämma ut mig för att fota klockan. Idag knäppte jag fast kameran i ett spänne på flytvästen när jag skulle åka wakeboard och vaskade 25% av åket för att ta en bild av klockan. Släng gärna upp egna bilder där ni bränt nån extra kalori för att få till ett suddigt wristshot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics or it didnt happen!