Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Respekt!Eftersom jag spenderade lite tid på flyget mellan Stockholm och Ängelholm förra året så blev det ju såklart en del WS. Och när man sitter sådär obekvämt nära främmande människor så är det ju svårt att vara diskret. Man får helt enkelt bara göra det och försöka göra det så fort som möjligt. Ganska stelt men värt det såklart.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör ju dessutom dubbelpipigt på samma arm ena resaniofs bara för bilden
![]()
Klocklådan? Som tur är flög jag oftast självRespekt!
Inte varje dag man plockar fram klocklådan på flyget och börjar ta WS. Min tjej hade nog gjort slut...
Satt och skrattade lite för mig själv eftersom man får intrycket av att alla bilder är tagna under samma flygingKlocklådan? Som tur är flög jag oftast själv![]()
Haha nej, tyvärr var det inte så braSatt och skrattade lite för mig själv eftersom man får intrycket av att alla bilder är tagna under samma flyging![]()
För mig var det ett enstaka tillfälle som tur var..Ser att jag inte är ensam med sånt här på forumet iaf.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ok.För mig var det ett enstaka tillfälle som tur var..
Orimligt rakt och fint textat!Padin på en strand i Malaysia
![]()
HahahaDe bad mig fota några blommor där min klocka inte var med...![]()