Alla bara betalar, men jag läste någonstans igår att vi som ska betala ska få ett PM om hur betalning ska skötas??!!
Du läste helt rätt!
Ska sätta mig ner med det nu snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla bara betalar, men jag läste någonstans igår att vi som ska betala ska få ett PM om hur betalning ska skötas??!!
Den var fin, den där Seikon som jag började nafsa lite på. Grattis till den.Pröjsat direkt till Anders - mycket nöjd med köpen till förmån för bcf.
Tjusigt!
Den var fin, den där Seikon som jag började nafsa lite på. Grattis till den.
...Ja, din Doxa är ju också väldigt trevlig.
Woops, lite het på gröten där! Ivrig att få hjälpa barnen! Hoppas min betalning gills ändå, eftersom jag kände mig extra givmild in the heat of the moment.Du läste helt rätt!
Woops, lite het på gröten där! Ivrig att få hjälpa barnen! Hoppas min betalning gills ändå, eftersom jag kände mig extra givmild in the heat of the moment.
Kan intyga att det tar tid att knåpa ihop alla bud, användare och betalningar efter hemmasnickrad vintageauktion, @Anders Forsberg har gjort ett grymt jobbAlla bara betalar, men jag läste någonstans igår att vi som ska betala ska få ett PM om hur betalning ska skötas??!!
Tack!Kan intyga att det tar tid att knåpa ihop alla bud, användare och betalningar efter hemmasnickrad vintageauktion, @Anders Forsberg har gjort ett grymt jobb
Tålamod
Glöm inte kolumnen för de som ska ha natogodisetTack!
Men ja, det är inte så att du inte har rätt i sak.
Jäkla pusslande - men det ska nog gå!
PM skickas nu för glatta livet, så häng tajt!
Undrade bara om jag fått något om bakfoten. Håller klart med om att grabbarna skall ha en STOOOR eloge för hästarbetet de lagt ner på denna fantastiska välgörenhetsinsamling!! Fler av den sorten, och då menar jag både gubbar och "jippon"Kan intyga att det tar tid att knåpa ihop alla bud, användare och betalningar efter hemmasnickrad vintageauktion, @Anders Forsberg har gjort ett grymt jobb
Tålamod
Det är steg två i min tvåstegsraket!Glöm inte kolumnen för de som ska ha natogodiset
Ser fram emot ditt PM!Du läste helt rätt!
Verkligen helt grymt bra jobbat, alla inblandade!Sådär!
Då ska alla vara kontaktade.
Om det är någon som känner sig missad så får ni hojta till!
Mycket går iväg imorgon, ett par har jag stämt träff med för överlämning senare i veckan och ytterligare någon har jag inte hört ifrån ännu.
Så fort allting klart så gör jag en sista avstämning över var vi landade. Såg att jag missat 300kr på ett av buden i förra sammanställningen, t.ex. Det är också någon som också valt att ”avrunda” uppåt för att pytsa in lite extra till BCF!
Väldigt snyggt!
Fantastiska människor överlag!
Kan @Per kanske avgöra om spännet är ok? Har fått lite olika indikationer. Jag köpte det på en auktion i en lot med en nitad oysterlänk och har aldrig haft anledning att tvivla på den.
Jag känner mig missadSådär!
Då ska alla vara kontaktade.
Om det är någon som känner sig missad så får ni hojta till!
Mycket går iväg imorgon, ett par har jag stämt träff med för överlämning senare i veckan och ytterligare någon har jag inte hört ifrån ännu.
Så fort allting klart så gör jag en sista avstämning över var vi landade. Såg att jag missat 300kr på ett av buden i förra sammanställningen, t.ex. Det är också någon som också valt att ”avrunda” uppåt för att pytsa in lite extra till BCF!
Väldigt snyggt!
Fantastiska människor överlag!
För mig så ska inte ACIERINOX vara ihopskrivet. Det finns dock säkert få som egentligen vet eller som bryr sig. Mina som kommer från AD ser ganska snnorlunda ut.Kan @Per kanske avgöra om spännet är ok? Har fått lite olika indikationer. Jag köpte det på en auktion i en lot med en nitad oysterlänk och har aldrig haft anledning att tvivla på den.
Tror det är riktigt, ser äldre ut och iom sin ålder troligen pre-fake Acier Inox två ord så borde vara ett litet mellanrum.
Tycker mig se ett mellanrum, och tycker det ser bra ut.
Tror det är äkta. Ser iaf inte ut som de fakes jag är van vid. Spännet nedan ska vara äkta:
Otydligt mellanrum och "punkten" efter ACIER INOX", skulle jag nog säga är en dålig tell på lite äldre spännen. Har massor med gamla Omegaspännen som i sådanafall alla skulle vara fake, vilket jag har svårt att tro att de skulle vara.Jag ser samma typ av text som på detta fake-spänne. Swiss-texten skiljer sig dock. Att det är fake är uppenbart då Rolex pläterade guldspännen heter PLAQUE. Notera också pubkten direkt efter ACIERINOX.
Här är två av mina originalspännen som kommer från AD.
Upp till var och en att bedöma men för mig så är ACIERINOX en direkt tell.
Även äldre spännen har en tydlig lucka mellan orden.
Jag kan nada om Omega-spännen. För mig är det där ett no-go av den enkla anledningen att det går att hitta sånna som inte är tveksamma. Each to their own.Tydligt mellanrum och "punkten" efter ACIER INOX", skulle jag nog säga är en dålig tell på lite äldre spännen. Har massor med gamla Omegaspännen som i sådanafall alla skulle vara fake, vilket jag har svårt att tro att de skulle vara.
Fast då väljer du förmodligen bort en generation spännen bara för att de är kopierade. Dock ett enkelt tillvägagångssätt när man ska köpa själv.Jag kan nada om Omega-spännen. För mig är det där ett no-go av den enkla anledningen att det går att hitta sånna som inte är tveksamma. Each to their own.
Vilken generation då? Men fullt möjligt. Varför riskera att lägga en massa pengar på ett billigt fake-spänne?Fast då väljer du förmodligen bort en generation spännen bara för att de är kopierade. Dock ett enkelt tillvägagångssätt när man ska köpa själv.
Generationen man kopierade? Sett mitt inlägg ovan eller har jag missat någon detalj?Vilken generation då? Men fullt möjligt. Varför riskera att lägga en massa pengar på ett billigt fake-spänne?
Om det nu var generationen man kopierade.Generationen man kopierade? Sett mitt inlägg ovan eller har jag missat någon detalj?