Mitt fynd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt fynd!
Men segt att köpa två klockor och ändå komma hem med färre för att jag glömde tre...
Ja det var ju ganska klantigt att glömma ett helt klockrör med klockor i... Tur att mina fellow KSare, mer specifikt @Fadershan är superfin(a) och tog hand om dem samt berättade för mig att jag glömde dem
Ja du... Är nog bara virrig...@ANALOGUE Beskyller du alkoholintaget eller var det euforin över summan till BF som gjorde minnet dimmigt?
New watch syndrome@ANALOGUE Lägger du skulden på alkoholintaget eller var det euforin över summan till BF som gjorde minnet dimmigt?
Han skrev ju senast vid 04 så ett par timmar sömn till är han värdNär ska man börja bli orolig för @Anders Forsberg? Jag är ju nyfiken på hur många auktioner jag vann, och jag är säker på att många andra i den här tråden också vill veta hur många auktioner jag vann!
Grym! Fan att jag blev för snål i mitt budande.Jävligt nöjd med denna...
Men segt att köpa två klockor och ändå komma hem med färre för att jag glömde tre...
Edit: Fan vad jag diggar den - och insåg just att jag behöver en beater/badklocka... Mkt bra
Ja vad var det i påsen egentligen...en hel del smått och gott visade det sigVill se paketöppning av påsen!!
Det budades rätt friskt (tidvis mycket friskt) lokalen, men några förhandsbud höll nog...När tid ges, vore det även intressant och höra om något förhandsbud höll, eller om allting plussades på lajv-aktionen!
Ja, riktigt bra. Där borde man ha gått ut hårdare!Jävligt nöjd med denna...
Edit: Fan vad jag diggar den - och insåg just att jag behöver en beater/badklocka... Mkt bra
Som @frere sade. En hel del bud i ”salen”, men också många som hölls.När tid ges, vore det även intressant och höra om något förhandsbud höll, eller om allting plussades på lajv-aktionen!
Ja vad var det i påsen egentligen...en hel del smått och gott visade det sig
Ett gäng kepsar...några gavs bort igår. En mössa. En väldans massa service/travel fodral, allt från Jeager till Tissot. Några klockbrickor, en Certina handduk, en Panerai mössa (@Strindberg hojta till om du vill komplettera kepsen), ett Omega block å så några finfina Rolexnyckelringar.
Frågan är nu om jag ska utvidga klocksamlingen så jag täcker alla märkena eller om prylarna dyker upp i nya BCF auktioner...vi får väl se
Tycker innehållet var helt ok! Ungefär samma nivå som förra gången jag budade hem en sån här på GTG förra året. Sen vet jag inte om det var värt vad jag betalade men det har mindre betydelse när ändamålet var gottKanske jag som går in med fel inställning till ”överrasknings”-påsar, men vad det inte klart bättre än förväntat?
Liiiten brasklapp i att jag inte vet budnivån
Fråga: det brunna fodralet till vänster i bild som jag tror är märkt Oris (kollar på liten och sprucken skärm) är det för nycklar?
Eftersom jag inte hört något, kan jag anta att mitt bud inte vann?
Eller är jag för otålig?
Skall ut och meta lite senare i kväll...
Tågresan också!Spänningen är fan olidlig....