• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bug i KS-koden?

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Min ABP gillade inte heller S&S Klockan, 2000 popupvarningar på en minut :D

Funkar fint när man stängt av den!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Vad ska då Aftonbladet skriva om? När dom äntligen har något annat än "tala-ut intervjuer" med gamla Paradice Hotell-deltagare. Ska vi verkligen ta det ifrån dom?

Det bästa vore om de slutade skriva och så kan ske om folk slutade att besöka sidan. Nog med OT från mig.
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
PS. Kast att en lämnar KS när en klickar på Sjöö Sandströms logga högst upp till vänster. Borde det inte öppnas en ny sida?..
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Asså.. Jag fattar inte!?! Vad är det för ADblock ni babblar om? Har forumledningen tagit ut oss i ngn typ av sympatistrejkvarsel? Är vi blockade från att besöka ADs eller... Helt orimligt enligt min mening!!!
Yoda-meds.jpg
 

demondave

Rolex
Kör lite specialdeals i bannersarna.. Bannrarna.. Well, ja i reklamgrejorna. 50% off så lär ingen köra annonsblockering längre :)
 

toecloth

Omega
2-Faktor
Tycker att ni gör ett jättebra jobb med hemsidan! Inget fel med den.
Använder sidan i sin naturliga skepnad.
 

xTZ

Cartier
ähm okey det var ADblock som fuckade med tiden, har inte annonserna på KS blockade... konstigt att klockan blockades...
 

McOak

Omega
Vet ej om detta redan avhandlats men sidan liksom "hoppar upp och ner" när man är inne på den, är i princip omöjligt att gå in på någon länk. Funkar dock om man byter till safari från chrome!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
I default-läge så plockar den bort reklam. Det för att vi lagt annonserna i containers märkta med just ad. Timekeeper-topplisten kan inte läggas i en sådan.
Men som sagt, det finns garanterat funktion för att plocka ut endast classes. Om man vill göra det.

Vi tycker att det vore fair att inte göra det. :)
Hmm. Kommer inte ihåg om jag aktivt lagt KS på white-listan tidigare, men jag har alltid sett banners här, Rob, Nymans, Eriksson, Brookfield, Knut Gadd etc. Eller säger du att ni även kört reklam från specifika reklam-leverantörer?
 
Topp