155' + provis för en SAS Polarouter typ världsrekord med bra marginal väl....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Endast klockan väl - inga papper eller tillbehör.Varför bjöd ingen högre på denna?
Rolex, Submariner. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 40 mm <b>Material:</b> stål <b>Urverk:</b> automatisk, caliber 3135 <b>År:</b> cirka 1990 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> Oysterl...www.bukowskis.com
Tyckte det var överkomligt pris ändå, trots watch onlyEndast klockan väl - inga papper eller tillbehör.
Instämmer - hade kunnat handlat den själv.Tyckte det var överkomligt pris ändå, trots watch only
155' + provis för en SAS Polarouter typ världsrekord med bra marginal väl....
Det kändes som att internetbudarna inte hann med. Lite konstig auktion. Pass påååå, sen bytte de auktionsutropare.Tyckte det var överkomligt pris ändå, trots watch only
Inte så snygg tyvärr. Men vilket jäkla pris!Fuglesangs Speedmaster uppe på 600k nu! Går över millen?
Inte så snygg tyvärr. Men vilket jäkla pris!Fuglesangs Speedmaster uppe på 600k nu! Går över millen?
Fuglesang dricker nog grogg nu660k + provision, inte så långt från millen ändå hehe.
Inte så snygg tyvärr. Men vilket jäkla pris!
Fuglesang dricker nog grogg nu
Förhoppningsvis - kanske köpte han Nautilusen?Kanske han kan unna sig en finare dinka
Har inte heller nån koll men tyckte den var påväg att gå på runt 100k och sedan eskalerade det jävligt snabbt.Dålig koll på Speedmasters men 450k var väl ganska saftigt?
Det var ju en CK2998 och de går för väldigt mycket. Även om de är i risigt skick...Dålig koll på Speedmasters men 450k var väl ganska saftigt?
Håller med dig. Hon är inte den bästa jag sett..Första gången jag följer en auktion på detta sätt.
Bara jag som tycker kvalitet på Bukovskis auktionister var semilåg?
Väldigt ivriga att slå igenom med bud online i pipen, dålig fingertoppskänsla.
Var inte Aurel Bacs direkt.
Kanske snarare är Phillips som är galet bra, vilket jag kollade förra helgen.
det är de som lämnat in skriftliga bud innan auktionenVad menar man när de säger att "kundtjänst" har vinnande bud?
(ursäkta ev usel nivå)
Tack!det är de som lämnat in skriftliga bud innan auktionen
Upplevde det på samma sätt och tror inte det var pga tekniken med telefonen när man skulle buda. Ivrigt var ordet.Första gången jag följer en auktion på detta sätt.
Hon verkar inte vara så insatt på klockor...uttalade precis Rolex sabbmarajjnerFörsta gången jag följer en auktion på detta sätt.
Sabbmarajnern är den bästaHon verkar inte vara så insatt på klockor...uttalade precis Rolex sabbmarajjner
Hon verkar inte vara så insatt på klockor...uttalade precis Rolex sabbmarajjner
Hur kan ingen av de tre olika auktionsutroparna klara av att uttala Submariner korrekt?Första gången jag följer en auktion på detta sätt.
Glöm inte usdsek. Från 10 till kanske om ett tag 8. Det gör 100k på 50k usd. Det kommer nog läge framöver480+provis för PP 5711, dalat en bit i alla fall.
Snart köpläge igen.