Tack!Riktigt fin bil! Grattis!
Spontanköpte, helt galet!
Hittade bilen 1630, efter att ha fått förslag på service för 14k på gamla Audin, åkte från jobbet med frun 1715 och var hos Pepe på bilfirman och slog till 1830.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Riktigt fin bil! Grattis!
Det var meningen helt enkelt!Tack!
Spontanköpte, helt galet!
Hittade bilen 1630, efter att ha fått förslag på service för 14k på gamla Audin, åkte från jobbet med frun 1715 och var hos Pepe på bilfirman och slog till 1830.
Om du menar mig så, japp!
2.0 (190 hk) TDI DSG (har nämligen inte fått DSG-ras på tidigare modeller så den är fortfarande betrodd).
Den blir nog kanon speciellt med nummer två på väg. Valde till skinnklädsel av den anledningen samt integrerade solskyddsgardiner i bakdörrarna för nästan ingen peng alls.Jag har aldrig heller haft problem med lådan på någon av mina Passater som tillsammans har gått 30 000 mil.
Nya Passaten är jäkligt fin!
Klart det är värt det . Tex Bsr steg 1 ger ca 70 nm mer i vrid.
Och ca 40 hp mer i din bil.
Du kommer känna en ordentlig skillnad i vridet
som i sammanhanget är det som räknas.
Risker med trim är enl mig ringa då dagens optimeringsfirmor är riktigt seriösa.
De flesta erbjuder maskinskadegaranti.
Beroende på mil och år på bilen.
Bsr tex har också i sina mjukvaror ett skydd inbyggt som optimerar kraften till växellådan. Aut och man.
Jag har åkt med Bsr i två bilar och är riktigt nöjd.
Titta gärna runt lite då det finns många diesel optimerings firmor därute.
Kcr inte att förglömma.
Gillar du att köra bil så kliv på, du kommer inte att ångra dig
Skulle vilja tippa dig mot ett vtech och inte bsr bra skit helt enkelt och mycket mer prisvärt än bsr
Det låter jäkligt intressant.
Finns det några bra firmor från Gävle och uppåt så man slipper åka till människobyn?
Vad händer vid service, kommer de att dra mig i örat när datorerna är inkopplade och visar att jag har fingrat där jag inte borde?
Vad händer med garantierna?
Är det några problem att chippa en bil som har gått några mil? Min Q7a har gått 7000 nu och jag går i valet och kvalet om det ska vara värt att chippa den. Både för att få lite mer effekt men även för förbrukningen, ska tydligen göra rätt stor skillnad på just Q7.
2011, 3.0 TDi 240 hk. Helt fantastisk motor, men det skadar ju aldrig med ett par hästar till
Tack för bra svar grabbar!
Det låter jäkligt intressant.
Finns det några bra firmor från Gävle och uppåt så man slipper åka till människobyn?
Vad händer vid service, kommer de att dra mig i örat när datorerna är inkopplade och visar att jag har fingrat där jag inte borde?
Vad händer med garantierna?
Allroaden är riktigt trevlig. A6an är har ju luftfjädringen vilket gör den ännu lite vassare. Vad kör du för motor? Har sett ett fåtal med treliterssexan i, grymma motorer.
Snygg!2.0 170 hk. Det var en sådan han råkade ha, samt att jag har ett par bekanta som fått kamkedjeras på sexan. Går som sagt ljuvligt, men man ska nog vara 1:a ägare på en sådan.
Kommer priset vara som en lavett?
320d är riktigt trevlig men förstod aldrig varför varför min fd. var såpass mycket dyrare att försäkra än många andra jämförbara modeller i klassen.Tack för all input! Blev en 320d x-drive ändå, som hämtas ut nästa vecka. Blev ett känslostyrt köp ändå, utan vidare kött på benen när det gäller en del saker. Sitter här som en idiot och funderar över försäkring. Kommer priset vara som en lavett?
320d är riktigt trevlig men förstod aldrig varför varför min fd. var såpass mycket dyrare att försäkra än många andra jämförbara modeller i klassen.
320d är riktigt trevlig men förstod aldrig varför varför min fd. var såpass mycket dyrare att försäkra än många andra jämförbara modeller i klassen.
Modellen har problem med kamkedja och svänghjul+koppling. Drar upp halvförsäkringen.
Sen körs inte BMW alltid av de mest olycksfria förarna
Fast min erfarenhet är att det inte skiljer så mycket om man kollar runt lite. Jag betalar lika mycket för min VW Touran 2.0TDI som min BMW 540 E60...
Ahhh, v8an är för mysig. Hade själv en 550 E61, otroligt skön på alla sätt Det sämsta dock, oljetråget till lådan, BAKELIT?!?!?!
Jag brukar inte köra i skogen med bilen så det har inte ställt till några problem än
Jag körde inte heller i nån skog utan på E45 när felmeddelande om att direkt stanna bilen pga transmission failure.
Tömde lådan på olja då skiten spruckit, spolade lådan och bytte till ett oljetråg i rostfritt