MrJon
Basic
Den använder väl bara fläkten och inte AC:n?
Vill minnas att du ska ställa önskad temperatur på AC i förväg. Kan ta en kik i manualen när jag tar kvällsturen med hunden om någon tycker det är intressant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den använder väl bara fläkten och inte AC:n?
Med min otur så bör jag köpa en halvny. Forden såg väldigt lång ut, kanske nosen som gör det. Ska bearbeta hippietraumat snarast o så får vi se hur många vi blir i familjen till sist.
Jag har bagaget öppet på bilen om jag behöver lämna hunden 10-15min samt häller upp lite friskt vatten i en skål.
Jag har bagaget öppet på bilen om jag behöver lämna hunden 10-15min samt häller upp lite friskt vatten i en skål.
Typsikt hippies o vara många Tänker på filmen Tillsammans.
Forden är väldigt lång, men det är också fördelen med den då det fortf. finns lastutrymme även om man använder sätesraden längst bak, det utrymmet ser man inte mycket av på en Range, Q7 m.fl.
Vill minnas att du ska ställa önskad temperatur på AC i förväg. Kan ta en kik i manualen när jag tar kvällsturen med hunden om någon tycker det är intressant.
Jag tror att det bara gäller vid värme, är ganska säker på att det bara är fläkten som går vid kylning. Det var så på min Passat från 2012. Men det kan ju vara ändrat sen dess.
Jag tror att det bara gäller vid värme, är ganska säker på att det bara är fläkten som går vid kylning. Det var så på min Passat från 2012. Men det kan ju vara ändrat sen dess.
ACn snurrar inte utan motorn så det torde vara som du säger att det bara är fläkten som går.
Instruktionsboken gav inte mycket mer än att det just heter sommarventilation. Så det är nog ingen kylning där.
Tänkte precis pinga dig eftersom du förmodligen förstår dig på sånt här.
Kompressorn till ACn drivs väl via rem eller dylikt från motorn?
Instruktionsboken gav inte mycket mer än att det just heter sommarventilation. Så det är nog ingen kylning där.
Stämmer
Men dock blir det väldigt stor skillnad ett bra tag. Den hysteriska värmen i bilen på sommaren kommer just av att det inte finns någon ventilation.
Tvåa på bollen hela kvällen, måste vara hostmedicinen ;-)
Cocillana är fina grejer det.
15 ml per dos
Sätt flaskan mot truten och klunka i dig, alltid rätt dos på en gång
15 ml per dos
Jag börjar också att fjanta på med doseringen i höstas när jag åkte på lunginflammation, gav upp rätt snabbt och använde ett redigt norrländskt shotsglas istället.
Jag börjar också att fjanta på med doseringen i höstas när jag åkte på lunginflammation, gav upp rätt snabbt och använde ett redigt norrländskt shotsglas istället.
Näämen godnatt då
Bad om 500 men då flinade läkarn bara åt mig !Synd att du bara fick den lilla flaskan.
Hund i bilen är ett angenämt problem, det är värre när dom kräver egen säng med kudde och täcke.
Just nu på Scandic :
Bra tryck här i tråden!
Jag fick häva köpet på bmwn, men inte utan att pröjsa en mindre summa. Gjorde inte så ont i plånboken men dom slipper mig som kund i framtiden ändå.
Nu blir det en v60 d2 eller helst d3 om jag hittar för ett ok pris