• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Byta Explorer 1 39 mot Oyster Perpetual 39?

Byta mot Oyster Perpetual?

  • Ja

    Röster: 35 38.0%
  • Nej

    Röster: 57 62.0%

  • Totala väljare
    92
Har möjligheten att byta en 2012 Rolex Explorer mot en 2 månader gammal Rolex Oyster Perpetual 39mm, är det ett bra byte?

image.jpeg
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Byt! Iom att det inte är 36mm Exploren så är det bara att byta, skulle inte tveka en sekund faktiskt, om det är klockan som är på bild blir det bara en ännu större anledning tycker jag...
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Gillar Explorern bättre enligt min åsikt. Skulle inte byta. Men det är ju du, och har du tröttnat och vill prova ngt nytt. Så kör!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag stod och klämde på dessa båda på Nymans för ett tag sedan.
Är man gubbe 70+ så är det Pelle ostron, inte annars.
Explorern har väldigt mycket mer närvaro och är inte alls så anonym.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
OP skulle kunna vara Rolex snyggaste klocka. Till dess man släppte loss ett dagisbarn med kladdkritefärger för att göra markeringarna. Hur i hela h-e gick det till när man beslutade att man skulle ha neonblått till en grå annars superläcker sunbursttavla?!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
OP skulle kunna vara Rolex snyggaste klocka. Till dess man släppte loss ett dagisbarn med kladdkritefärger för att göra markeringarna. Hur i hela h-e gick det till när man beslutade att man skulle ha neonblått till en grå annars superläcker sunbursttavla?!
"Ungdomligt", "Fräscht", "Modernt", "Vågat". Dessa ord trillade antagligen omkring på Rolex's möte när designen spikades
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade nog inte bytt!! OPn är skitsnygg innan blicken fastnar på de blå plupparna... Då är den bara halvsnygg...
Explorern är en vinnare i långa loppet!
 
Topp