• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Capeland

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpt Oris och Britlinggummi av Martin. Träffats f2f vid köpen och inga konstigheter. Trevlig och lätt att ha att göra med. Svarar snabbt på PM och levererar enl överenskommelse. Good guy såklart!
 

vonhall

Rolex
Har köpt en klocka i från Martin! En Baume et Mercier Riviera som jag hämtade hemma hos honom och allt löpte väldigt smidigt. Alltså en riktig good guy i min bok som jag gärna gör fler affärer med i framtiden!
 

1965

Breitling
Köpt en klocka av Capeland. Levererades väldigt snabbt och skicket motsvarade vad som beskrevs i säljannonsen. Good Guy.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Sålt en Omega till Martin, sjukt snabb och smidig affär. Trevlig dialog hela vägen. Givetvis en good guy:)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Jag har köpt en Breitling Superocean av Capeland, betalade via swish och fick klockan skickad.
Inga konstigheter, toppenaffär!
 

Markus

Breitling
Sålde en klocka till Martin aka Capeland igår. Väldigt okomplicerat från första kontakten och en trevlig kille. Inga som helst problem. Vi sågs face to face ska tilläggas.
 

SWEiNSANE

Breitling
Köpte en Tag Heuer av Martin och inga konstigheter eller negativa överraskningar. Trevlig med rak och enkel kommunikation.
 
Topp