Gjort en f2f deal med Martin (@Capeland), gick mycket snabbt och smidigt. Väldigt trevlig herre. 110% goodguy, skulle inte tveka på ytterligare affärer.
Köpte en klocka i 15 tkr klassen av @Capeland, inga konstigheter samt trevlig kontakt och snabb leverans. Goodguy!
Köpte en ExpyII idag av @Capeland och är inget annat är en good guy! Snabb, smidig och trevlig affär.
Köpt en Tag Heuer av Capeland. Inga konstigheter. Snabb leverans och bra kommunikation. Hade handlat igen!
Sålde en OMEGA SMPc Kronograf till Capeland. Andra gången jag säljer till honom, likt första gången har jag bara bra att säga! Snabb och okomplicerad affär, bra snack! Rekommenderas!
Köpt en Heritage diver 67 av Martin. Trevlig upplevelse på alla sätt och vis. Bra kommunikation och smidig affär. Rekommenderas!
Köpte ett Longines klockarmband av @Capeland. Allt enligt beskrivning i annons och mycket snabb leverans!
Köpte en Oris av Capeland. God kommunikation, allt enligt beskrivning och snabb leverans. Mycket nöjd.
Sålde en Omega till @Capeland och det gick hur smidigt som helst! anabb betalning helt enligt ök. 100% GG kan varmt rekommendera honom för framtida affärer!
Sålde en Longines till Martin, blixtsnabb betalning och trevligt bemötande! Rekommenderas helhjärtat!
Gjorde affär med @Capeland en riktig Good Guy! Allt gick smidigt och klockan fraktades upp till mig på två dagar. Tusen tack Martin! Mvh Moheb
Tack för en smidig och enkel affär @Capeland !! Sitter med en trevlig IWC på handleden nu! 100 % good guy!