• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Capeland

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Tudor BB till @Capeland. Blixtsnabb betalning och trevlig kontakt. Är t.o.m på väg att bli en affär till.
Mina varmaste rekommendationer till denne man.
 

Tourbillon

Omega
2-Faktor
Har gjort ett byte på distans med Martin och allt gick väldigt smidigt. Fick klockan med värdefrakt dagen efter att vi kommit överens via telefon. Skickat bra förpackat och klockan var i beskrivet skick. Inga konstigheter, snabbt och smidigt. Snabba svar och inget strul. Gör gärna affärer igen om tillfälle ges. Good guy, helt klart.
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort min 3e affär med @Capeland . Denna gång sålde jag en Sub på ett lika smidigt sätt som vanligt.
Tack ännu en gång:rolex:
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Träffades f2f när jag köpte en Black Bay av Martin @Capeland . Gick smidigt och enkelt utan konstigheter. Trevlig var han också dessutom, 100% goodguy! :)

/Andreas
 

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Köpte en Longines av Capeland. Gjorde affären f2f och allt fungerade supersmidigt med grymt bemötande. Riktigt trevlig snubbe.
100% good guy!

Mvh,
Bjarne
 

Marxus

Breitling
Köpte en tag heuer av Martin i Januari förra året. Möttes upp i centrala Göteborg där vi gick igenom klockan och gjorde affär.
10/10.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Hjälpte en vän att köpa Rolex 216570 f2f av capeland. Inga konstihgeter alls, trevlig i alla kontakter och smidigt uppstyrd affär. Rekomenderas och ser fram emot fler affärer i framtiden :)
 

vistor

Omega
Köpte en tudor av @Capeland med en Sjöö Sandström och kontanter imellan, vi möttes halvvägs från oss båda, mycket trevlig kille.

Klockan var exakt som beskriven och capeland höll allt han lovat. Skulle definitivt göra affär med honom igen.

100% Good guy
 
Topp