Nej den försvann tyvärr. Men du har Carreen (första generationen) med vad jag tror är andra generationens länk.
Ok, tack! Vad tar du det på? Kan du gissa ungefärlig ålder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej den försvann tyvärr. Men du har Carreen (första generationen) med vad jag tror är andra generationens länk.
Ska vara länken som kom med klockanNej den försvann tyvärr. Men du har Carreen (första generationen) med vad jag tror är andra generationens länk.
Menar inte att länken är fel. Det är däremot andra generationens länk till Carreen.Ska vara länken som kom med klockan
Kmr från originalägaren som köpt denna i butik, så svårt att se att det ska vara andra gen, men står ju ett nr på endlänkarna så borde gå att kolla upp?
Aa förstod att du mena såMenar inte att länken är fel. Det är däremot andra generationens länk till Carreen.
Såhär såg den ut förstMenar inte att länken är fel. Det är däremot andra generationens länk till Carreen.
Min är utan, men tror jag sett fler med än utan när jag kikat runt?Tänkte köpa en 2405 basculante. Såg att det var gravyr... Lite udda?
![]()
![]()
Tack! Trodde att köparen graverat själv för att folk skulle se även när den är flippad...Min är utan, men tror jag sett fler med än utan när jag kikat runt?
FörståeligtTack! Trodde att köparen graverat själv för att folk skulle se även när den är flippad...![]()
Hittade du några?FörståeligtTar nog dock tillbaka att jag sett det på fler än ograverat.. Kikade lite nu, efter just detta, och hittade inte supermånga bilder. Vet ej vad det kan vara.
Ligger iaf en på C24Hittade du några?
Vet ej... Rätt orimligt att två stycken skulle graverat samma tämligen opersonliga sak också...?Känns väl inte rimligt att detta skulle vara direkt från Cartier - eller?
Vet ej... Rätt orimligt att två stycken skulle graverat samma tämligen opersonliga sak också...?
Jag vann auktionen så hoppas det iaf inte är ngt fuffens
Dock alltid trist att vinna på maxbud... Man blir skeptisk...
![]()
Tack känns bättre när du säger så! Tycker nog den blev lite dyr givet min knappa info, men ska va box med iaf.Grattis! Den ser bra ut. Vad var det för auktionshus?
Grattis!Jag vann auktionen så hoppas det iaf inte är ngt fuffens
![]()
Tack känns bättre när du säger så! Tycker nog den blev lite dyr givet min knappa info, men ska va box med iaf.
1100 gbp plus höga avgifter om typ 33%. Trodde den skulle gå billigare pga beskrivning som damur...
https://www.peterwilson.co.uk/aucti...33&ef=&et=&ic=False&sd=0&mc=9&pp=48&pn=1&g=1#
Jag ska fråga om budhistorik. Tack! Känns sköntUpplevde samma sak när jag köpte min Basculante i guld fast det var ett auktionshus i Italien. Därför frågade jag.
Helt ok pris ändå!
Tack, jag är väldigt nöjd! Behöver bara en länkbit till för att den ska sitta bra. Om det är någon som har en så är det bara att hojta till.
Grattis, ser bra ut! Ungefär vad jag gav för min 2405Jag vann auktionen så hoppas det iaf inte är ngt fuffens
![]()
Grattis!
Tack!Grattis, ser bra ut! Ungefär vad jag gav för min 2405
BTW så har min ingen gravyr heller.
Nä det verkar inte vara helt vanligt, om än existerande...BTW så har min ingen gravyr heller.
Tror jag har sett något exemplar på chrono24 med likadan gravyrNä det verkar inte vara helt vanligt, om än existerande...
Ja det hade @PJW också. Kanske samma... Den gör väl varken till eller från för mig. Kanske hade föredragit utan men ingen big deal alls. Ska bli kul att snart ha en Basculante även om jag fortfarande tycker den blev dyr....Tror jag har sett något exemplar på chrono24 med likadan gravyr![]()