• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Inte alls tavlan jag egentligen tänkt för min första Santos men den växer på mig i försommarsolen.
ACC165E0-E2F7-4221-A180-65D440BC53A4.jpeg

Senast ändrad:
Ska till den kungliga hufvudstaden nu på onsdag i jobb. Vilken klockaffär bör man besöka för att få klämma och känna på en santos (medium)?? Någon som är ÅF åt både cartier och Tudor? Tidigare var det väl krons men inte nu längre som jag förstått det??

Ska till den kungliga hufvudstaden nu på onsdag i jobb. Vilken klockaffär bör man besöka för att få klämma och känna på en santos (medium)?? Någon som är ÅF åt både cartier och Tudor? Tidigare var det väl krons men inte nu längre som jag förstått det??

Det är väl Rob då som gäller skulle jag tro.

Rob har ju blivit bra trötta, kör på Cartier butiken som öppnat.. sägs att den ska vara riktigt schysst!

Nymans Ur säljer både Cartier och Tudor.

Tillbaka
Topp