Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
18 mm väl? Tror han syftade på antal länkbitar? Har ingen aning om hur många det var från fabrik.
Smått galet sugen på en ref 2961. Vet någon av er Cartierfantaster standardmåtten på länken?
Ex. den här: https://www.chrono24.se/cartier/santos-fullset--id11180570.htm
Letat febrilt men finner icke
@evki Minst en av dina lär väl ha alla länkbitar?
12+12 länkbitar ska det vara.
Den är vääldigt fin iaf! Fantastisk modell...och ett bra ex!ooofSer nästan orörd ut?
Kalas. Fredrik är grym.Fick hem ett blått läder till min Basculante från @Fredrik (Swe) - skitnöjd! Kvaliteten på lädret är riktigt trevligt, styvt men ändå mjukt och lite lagom struktur. Blir väl lite mindre användbar med blått läder men jag gillar, och använder inte så ofta ändåVad tycker ni?
![]()
Ska till den kungliga hufvudstaden nu på onsdag i jobb. Vilken klockaffär bör man besöka för att få klämma och känna på en santos (medium)?? Någon som är ÅF åt både cartier och Tudor? Tidigare var det väl krons men inte nu längre som jag förstått det??
Tack! Ligger vid Sergels torg har jag för mig va??Det är väl Rob då som gäller skulle jag tro.
Fick hem ett blått läder till min Basculante från @Fredrik (Swe) - skitnöjd! Kvaliteten på lädret är riktigt trevligt, styvt men ändå mjukt och lite lagom struktur. Blir väl lite mindre användbar med blått läder men jag gillar, och använder inte så ofta ändåVad tycker ni?
![]()
Kalas. Fredrik är grym.
Kul att ni gillarJag tycker det blev grymt snyggt!![]()
Finns lite bilder här i tråden om du söker.Någon som sitter på nya santos i medium size och kan posta några bilder?
Rob har ju blivit bra trötta, kör på Cartier butiken som öppnat.. sägs att den ska vara riktigt schysst!
Tack! Ligger vid Sergels torg har jag för mig va??
Ska till den kungliga hufvudstaden nu på onsdag i jobb. Vilken klockaffär bör man besöka för att få klämma och känna på en santos (medium)?? Någon som är ÅF åt både cartier och Tudor? Tidigare var det väl krons men inte nu längre som jag förstått det??
Vart är den butiken lokaliserad? Jag kan givetvis googla men någon här vet ju garanterat och kan säkert svaraRob har ju blivit bra trötta, kör på Cartier butiken som öppnat.. sägs att den ska vara riktigt schysst!
Så jobbigt är det inte att googla.Vart är den butiken lokaliserad? Jag kan givetvis googla men någon här vet ju garanterat och kan säkert svara