Kan vara klart sämre. Utan datumfönster hade jag kunnat buda. Resten var ju iofs inte så bra heller.Lite kul ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara klart sämre. Utan datumfönster hade jag kunnat buda. Resten var ju iofs inte så bra heller.Lite kul ändå!
Ser grym ut! Skönt det löste sig med länken tillslut.![]()
Den här landade idag, opolerad enligt säljare. Kanske stämmer men oavsett rätt skarp. Lyckades efter ett gäng svordomar få ihop det med länken. Fin konstruktion, tyvärr är den skitig som sjutton vilket inte hjälpte
![]()
Superhärlig. Varenda gång jag ser en Helstål postas så blir en ju för sugen. Lyckat köp!![]()
Den här landade idag, opolerad enligt säljare. Kanske stämmer men oavsett rätt skarp. Lyckades efter ett gäng svordomar få ihop det med länken. Fin konstruktion, tyvärr är den skitig som sjutton vilket inte hjälpte
![]()
![]()
![]()
Ja det gick snabbt, inte superkoll på modellen som väl är rätt ovanlig. Skicket ser bra ut men hade gissapå att priset var lite högt. Men det råder ju Santosfeber på klocksnackhttps://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbée-moonphase.118278/
Sånt här är värt att lyfta - under timmen? Återigen swishhhhhh sa det..![]()
Äntligen lite santoshype, med all rättJa det gick snabbt, inte superkoll på modellen som väl är rätt ovanlig. Skicket ser bra ut men hade gissapå att priset var lite högt. Men det råder ju Santosfeber på klocksnack![]()
Äntligen? Har ju varit den näst populäraste klockmodellen det senaste åretÄntligen lite santoshype, med all rätt![]()
Det är inte på feber på din gamla skrutt.Äntligen lite santoshype, med all rätt![]()
Det är inte på feber på din gamla skrutt.
Snygg klocka och generellt JA. Till din eleganta klocka skulle jag dock hellre ha något mer dressat, kanske i ödla eller krok?Svart ostoppad cordovan funkar bra till vintage eller?
![]()
Just den här hypen är intressant. Det är bara något år sedan det tog runt en månad att sälja min tvåtons santos (ref 2961). Priset var 7000: -.Äntligen lite santoshype, med all rätt![]()
Då kostade ju valfri sport-Rolex i stål typ halva priset också, säkerligen en bidragande faktor..Just den här hypen är intressant. Det är bara något år sedan det tog runt en månad att sälja min tvåtons santos (ref 2961). Priset var 7000: -.
Just den här hypen är intressant. Det är bara något år sedan det tog runt en månad att sälja min tvåtons santos (ref 2961). Priset var 7000: -.
Om inte mindre.Då kostade ju valfri sport-Rolex i stål typ halva priset också, säkerligen en bidragande faktor..
Precis.Om du menar denna då var det för fyra år sedan![]()
Snygg klocka och generellt JA. Till din eleganta klocka skulle jag dock hellre ha något mer dressat, kanske i ödla eller krok?
Cordovan i all ära, men Cartier behöver något finare som @Criss Cross skriver.Svart ostoppad cordovan funkar bra till vintage eller?
![]()
Tycker Cordovan kan vara bra på Cartier - även om det säkert inte är bra på allaCordovan i all ära, men Cartier behöver något finare som @Criss Cross skriver.
Då är det bara att tuta och köra. För mig är cordovan ett läder som jag förknippar med aningen ledigare stil, både kläd- och klockmässigt.Tycker Cordovan kan vara bra på Cartier - även om det säkert inte är bra på alla
Du har den innan helgen skulle jag tro.Nu ångrar jag att jag inte bad om expressfrakt. Väntar olidligt på att Santosen skall landa hos närmsta ombud.
Någon som har ett hum om hur lång tid det kan ta innan klockan landar hos mig när det ser ut som på bilden nedan? Paketet kommer med vanliga DHL (dvs tyska posten)
![]()
https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbée-moonphase.118278/
Sånt här är värt att lyfta - under timmen? Återigen swishhhhhh sa det..![]()
Grattis! Kul klocka!Det var jag som blev förtrollad av den där!
Blir min första Cartier!!
Sitter i solen vid medelhavet med god kall öl och råkade uppdatera köp och sälj lite för lägligt....
Precis köpt en tvåtons Cartier till min flickvän så tänkte att det var lite roligt![]()
Cartier är å andra sidan en fin avslappnad klocka, tycker verkligen inte man behöver klä upp dem i exotiskt läder. Tror dock jag föredrar ett slätt kalvband som jag har på min Tank, men har inte heller testat cordovan på den. Fler bilder @evki ! Är det Fluco?Då är det bara att tuta och köra. För mig är cordovan ett läder som jag förknippar med aningen ledigare stil, både kläd- och klockmässigt.