Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte att om du ville ha en ny klocka på länk med icke vit tavla så borde oyster perpetual 34 vara i toppen.
Synd! Men en bild bara?
Jo, men förstod direkt vad det var då jag sett ett löst verk med mekanismen förut:Synd! Men en bild bara?
Tufft!Jo, men förstod direkt vad det var då jag sett ett löst verk med mekanismen förut:
Ska det inte vara en någon typ av stämpling även om det är ett must de Cartier spänne? Spännet känns så b. Vart skulle stämpeln vara om det vore guld?
Fint! Riktigt bra match, i mitt tycke.Blev så här alla fall.
Blev grymt!Blev så här alla fall.
Perfekt matching.Blev så här alla fall.
Mkt fint band! Grattis!Blev så här alla fall.
Tackar! Vad hade du kört på?Mkt fint band! Grattis!
Hade själv valt annan färg men det är ju bara smaksak.
Fint, ser lite bekant ut. Fast mitt är ännu mer nedklätt.Blev så här alla fall.
Tkr det kunde varit lite mer kontrast mellan boett och band, så kke blått, grönt eller mörkare brunt.Tackar! Vad hade du kört på?
Iofs gillar jag verkligen det bandet så kke mest ljuset som lurar mig..Fint, ser lite bekant ut. Fast mitt är ännu mer nedklätt.
Blev så här alla fall.
Hade för mig du hade ett annat band. Det var på instagram jag snodde looken. Nu är inte mitt gris dock.Fint, ser lite bekant ut. Fast mitt är ännu mer nedklätt.
1.8-1.5Ser bra ut!
Har du någon aning om hur tjockt bandet blev till slut?
Gillar också lite mer kontrast. Men tänkte att det kommer bli mörkare efter ett tag. Får se, annars tillbaks till svartTkr det kunde varit lite mer kontrast mellan boett och band, så kke blått, grönt eller mörkare brunt.
Men det är ju såklart finfint som det är! Och bandet känns toppklass precis som klockan! Blir kul med WS.
Har inte fixat rätt band än. Detta är lite för smalt tex. Det som sitter på nu är nog Guccikrokodil. Har ett viklås som inget hyllband passar så har testat runt lite.Hade för mig du hade ett annat band. Det var på instagram jag snodde looken. Nu är inte mitt gris dock.
1.8-1.5
Tycker ditt ser perfekt ut. Lagom nerklätt och lite inslitet. Växer det inte mycket med viklås?Har inte fixat rätt band än. Detta är lite för smalt tex. Har ett viklås som inget hyllband passar så har testat runt lite.
Nej, är den lyxigaste typen som ska ha två måttanpassade bandbitar.Tycker ditt ser perfekt ut. Lagom nerklätt och lite inslitet. Växer det inte mycket med viklås?
Finns det någon microjustering i dom?Nej, är den lyxigaste typen som ska ha två måttanpassade bandbitar.
Nej. Två färska dåliga bilder.Finns det någon microjustering i dom?
Herregud vilken orgie i skönhet Måste nog ha en Tank i guld ändå...Nej, är den lyxigaste typen som ska ha två måttanpassade bandbitar.
Du som haft 50 olika Cartier Vart ska jag skicka på service? Vill inte polera.Nej. Två färska dåliga bilder.
Hade pratat med butiken i sthlm. Fabriksservicen i Holland var inte speciellt imponerande. Sedan servar väl både Nymans och Rob. Iofs inte säker på detta f piguet.Du som haft 50 olika Cartier Vart ska jag skicka på service? Vill inte polera.
Typiskt, hade också span på den.
Asså det är ju nästan löjligt vad bra din samling är! Finns väl säkert ett och annat guldkorn som inte visats upp dessutom?Nej, är den lyxigaste typen som ska ha två måttanpassade bandbitar.