Har varit sugen på en guldare sedan jag sålde min stål, men dessa priser är lite för mycket för mig, ligger de där nu?
Sedan F2F endast i Värmland kan ju avskräcka en del också...
Mycket fin klocka dock, nästa ägare kommer inte bli besviken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit sugen på en guldare sedan jag sålde min stål, men dessa priser är lite för mycket för mig, ligger de där nu?
Jag är bra sugen men tycker den ligger högt i pris.
Dom senaste jag vet har gått för mer.Har varit sugen på en guldare sedan jag sålde min stål, men dessa priser är lite för mycket för mig, ligger de där nu?
Vad är ett rimligt pris för denna?Jag är bra sugen men tycker den ligger högt i pris.
I detta skicka kan det knappast anses så billigt? Hade avrått från köp.Dom senaste jag vet har gått för mer.
Han vägrar lyssna på att det är för billigt. 65 är ju gamla priser.
10k mindre skulle jag säga, det är väl watch only?Vad är ett rimligt pris för denna?
10k mindre pga att den är watch only? Rejält avdrag eller du kanske inkluderade skicket?10k mindre skulle jag säga, det är väl watch only?
Allt inräknat, endast min synpunkt. Vilket inte betyder att den är rätt.10k mindre pga att den är watch only? Rejält avdrag eller du kanske inkluderade skicket?
Tycker dom jag blivit erbjuden för 75 varit i stort sett runda. Sen vad man vill betala för denna vet jag inte. Men jag vill inte betala 75 för runda.I detta skicka kan det knappast anses så billigt? Hade avrått från köp.
Säker på att det inte var galbee?Tycker dom jag blivit erbjuden för 75 varit i stort sett runda. Sen vad man vill betala för denna vet jag inte. Men jag vill inte betala 75 för runda.
Hade inte jag heller gjort. 75'+ är väl vad min är värd skulle jag tro.Tycker dom jag blivit erbjuden för 75 varit i stort sett runda. Sen vad man vill betala för denna vet jag inte. Men jag vill inte betala 75 för runda.
Tror enkelt du får mer om du skulle vilja. Men det är absolut mer realistiskt tänkt än många andra.Hade inte jag heller gjort. 75'+ är väl vad min är värd skulle jag tro.
Vetefaen om det har sålts många över 75', men är inte så viktigt då den inte ska säljas.Tror enkelt du får mer om du skulle vilja. Men det är absolut mer realistiskt tänkt än många andra.
Edit: såg + efter 75 nu.
Möjligt. Tror det rasslar till rätt snabbt på högre belopp för den där. Både fin och fräckVetefaen om det har sålts många över 75', men är inte så viktigt då den inte ska säljas.
Vet två i alla fall som gått för 75 resp 77 inom det senaste (eller vad 7700 euro blir nu för tiden). Men som sagt du kan inte sälja den du harVetefaen om det har sålts många över 75', men är inte så viktigt då den inte ska säljas.
Sån löjlig skillnad det är på en carree i bra skick eller inte, vilka är det mer, RO?Kontrar med en av mina då
Vem knep SAV-Santosen? Jag var med i leken, men blev för dyr för min plånka till slut.
Liiite skillnad mot vad den kostade i förra omgången...16k + provision är ett helt ok pris för det skicket, tycker jag.
Så är det säkerligen, 22k känns inte orimligt - men ville inte lägga den slanten i dagsläget. Ångrar mig lite, dock.16k + provision är ett helt ok pris för det skicket, tycker jag.
75 hade jag betalat för en Carree, men då vill jag den ska vara i svinbra skick med originalformerna intakta.Hade inte jag heller gjort. 75'+ är väl vad min är värd skulle jag tro.
Sav?Vem knep SAV-Santosen? Jag var med i leken, men blev för dyr för min plånka till slut.