Sitter ju jäkligt bra! Är det en large eller medium?
Det är medium. Väldigt skön på handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter ju jäkligt bra! Är det en large eller medium?
Cartier Tank med datum och sekundvisare är lite som en Jaguar E-Type med hiphopfälgar och flammor på huven. Ser iallafall marginellt bättre ut än Tank med centrumsekund och datum.Udda och inte så snygg tank, men länken är ju helt ok...
https://www.henrys.de/index.php?pc=catalog&spc=pos&rt=av&bg=01.01.00+12:00&pg=1&Sort=ci&Grid=1&LATId=08154711&lang=en&SrchTxt=cartier&id=25938483&SrchCatStatus=0&MaxList=24&DirectPg1=1&DirectPg2=1
Välkomnar mig själv in i Cartiervärmen för första gången
Tack!Välkommen! Det verkar som Santos Carreé/Galbee har blivit en slags instegsklocka för många.
SviiiinbraUdda och inte så snygg tank, men länken är ju helt ok...
https://www.henrys.de/index.php?pc=catalog&spc=pos&rt=av&bg=01.01.00+12:00&pg=1&Sort=ci&Grid=1&LATId=08154711&lang=en&SrchTxt=cartier&id=25938483&SrchCatStatus=0&MaxList=24&DirectPg1=1&DirectPg2=1
Välkommen! Det verkar som Santos Carreé/Galbee har blivit en slags instegsklocka för många.
Storlek på den?Sambons Tank Louis
Storlek på den?
Du får skaffa en egen Tank annars, om hon misstycker. Eller snor hon dina andra också?23x30 Letar ett större armband så att jag kan låna den ibland!
Du får skaffa en egen Tank annars, om hon misstycker. Eller snor hon dina andra också?
Jättefin! Kul att hon blev nöjd och hoppas du hittar ett bra band för digSambons Tank Louis
Gåshud!Och en fotojämförelse av mina Santos Carreé: opolerad och oanvänd.
Löjligt svar..Precis! Skrev även via facebook
Sjukt coolt med oxideringen(?) på högra.Gåshud!
Som utlovat, en bättre foto av Tank LC i platina.
Fantastisk!
Är viklåset i PT också? Har sett en del som verkar ha vitguldslås.
Ångrar ibland att jag inte köpte NOSen..Och en fotojämförelse av mina Santos Carreé: opolerad och oanvänd.
Ångrar ibland att jag inte köpte NOSen..
Förresten, har den opolerade emaljtavla?
Var och när såldes den?Glädjer mig hela tiden att ingen köpte den
Ja, den vänstra har emailjtavla. Och den skruvade länken. The best of two worlds.
Mkt snyggt!Glädjer mig hela tiden att ingen köpte den
Ja, den vänstra har emailjtavla. Och den skruvade länken. The best of two worlds.
Mkt snyggt!
Kan du se om min har emalj?
Inte så bra foton men hade varit kul med emalj...
Ok tack! Då ser jag ännu mer fram mot den. Inte lika fin som dina men tycker den ser ganska skarp ut iafJa, det är den. Du kan se det om du tittar på datumfönstret: den är rundad, medan silvertavlorna har skarpa hörn som är fräsande vid en vinkel.
Löjligt svar..
Skicka in en bild på en uppenbar fake och be dem serva den.. kolla vad de säger..