Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde väl teoretiskt sätt gå att byta tavla om man vill. Den som sitter i är hiskeligt fulÄr det någon här som har ropat hem platinatanken från Kaplans? Gick rätt så billigt. Eller kanske inte med tanke på urtavlan...
Borde väl teoretiskt sätt gå att byta tavla om man vill. Den som sitter i är hiskeligt ful
Är det någon här som har ropat hem platinatanken från Kaplans? Gick rätt så billigt. Eller kanske inte med tanke på urtavlan...
Var och när såldes den?
Ingen som provat denna kvarts-kronograf? Tycken den är rätt läcker.
Så du gillar den skruvade länken bättre? Har ingen stark åsikt men gillar konstruktionen på den första. Iaf när den är fräsch.Glädjer mig hela tiden att ingen köpte den
Ja, den vänstra har emailjtavla. Och den skruvade länken. The best of two worlds.
Så du gillar den skruvade länken bättre? Har ingen stark åsikt men gillar konstruktionen på den första. Iaf när den är fräsch.
+Blir sugen på att prova nån cartier efter alla fina bilder som laddas upp här... hoppas att tomten är snäll i år
Mycket magiskt,Och en fotojämförelse av mina Santos Carreé: opolerad och oanvänd.
Vad är referensen på dessa? Vilken storlek?Och en fotojämförelse av mina Santos Carreé: opolerad och oanvänd.
2961Vad är referensen på dessa? Vilken storlek?
Ska jag köpa en Cartier någon gång är den där verkligen på topplistan!
Grymt! Tack så mycket2961
29x41mm
Jag köpte den stora modellen i gulguld, ej fullset men ink det mesta, på Chrono för några år sedan. Bilder finns här på KS, och jag misstänker tyvärr att ditt pris är för högt. Utan att gå in på exakta siffror så kan jag säga gulgulden inte var supermycket dyrare än det du önskar ha för stålen...Skulle du gå ned till 27-28 så tror jag den skulle gå på 24h.Har en Americaine i stål. Stora modellen. Varför blir jag inte av med den? Tycker priset är grymt, ungefär under halva nypriset. Är det storleken det handlar om?
BäggeOtroligt fina bilder har så svårt att välja nu ! santos eller tank
Otroligt fina bilder har så svårt att välja nu ! santos eller tank
+1
Illustrerar kommentar ovan med bild.
/B
Tack, var sugen på en Tank i platina med röda siffror som WatchOut hade. Tyvärr i mindre storlek.Mycket, mycket bra!
Jag vill göra en 1 & 3 fast tvärtom i min låda.
Bra gäng!Illustrerar kommentar ovan med bild.
/B
Nu verkar den ha sålts för 6k usd. https://onlineonly.christies.com/s/...k-two-tone-automatic-mid-size-santos-19/78639Vad slutade den på?
Trodde den skulle gå för mer med tanken på sällsyntheten och att den fått lite instafame.Nu verkar den ha sålts för 6k usd. https://onlineonly.christies.com/s/...k-two-tone-automatic-mid-size-santos-19/78639