Tjusigt!
gårdagens rödvinsprojekt. Lite smått kvar. Börjar bli påtagligt att min santos varit på service för länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt!
gårdagens rödvinsprojekt. Lite smått kvar. Börjar bli påtagligt att min santos varit på service för länge.
Jag fattar inte. Har du målat santosen eller byggt ihop köksstomen?
Bägge! Är på annan ort så fick bygga ljusbord av saker jag hittade i diverse förråd, haha.Jag fattar inte. Har du målat santosen eller byggt ihop köksstomen?
Fantastiskt snyggt! Gjort någon Santos tatuering?Bägge! Är på annan ort så fick bygga ljusbord av saker jag hittade i diverse förråd, haha.
Fy vilken vin bakgrund. En perfekt argument mot de som kallar Cartier för smyckeklockor
Braaaa där! Var är du?
Nu antar jag att du jobbar inom det militära vilket jag tyvärr aldrig gjorde. Jag var på Amf1 när det låg kvar på Rindö innan flytten till Berga.Någonstans i militärregion mitt, mer detaljerad än så vill jag inte vara
Tack! Haha nej. Väldigt lite klockrelaterat. Inte mkt som blir speciellt bra i så liten skala osv.Fantastiskt snyggt! Gjort någon Santos tatuering?
Gör sig otroligt bra på det där lädret!Cartier-lördag.
Det ser ut att vara en bra storlek. Fin DJ det där!
Var sjukt skick på den så den fick gå vidare inom familjenDet ser ut att vara en bra storlek. Fin DJ det där!
Roligt att den är kvar i familjen, bara den andra inte stannar inom familjen när det är dags haha!Var sjukt skick på den så den fick gå vidare inom familjen
Tror 29mm kommer sitta fint på dig.Jag har ett par frågor någon mer erfaren Cartier-kännare kanske kan rådge om.
Jag har framförallt tittat på Santos i helguld med referenser som 8879 och 887901. Finns det någon annan referens i samma prisklass ni skulle rekommendera? Finns det någon version utan centrumsekund och datum? Och på en 17,5cm handled, är det 29x41mm som är måttet jag borde sikta in mig på?
Tack för tips!
Jäkligt nice oq!
Nu antar jag att du jobbar inom det militära vilket jag tyvärr aldrig gjorde. Jag var på Amf1 när det låg kvar på Rindö innan flytten till Berga.
Verkligen!Det stämmer! Fint regemente det där.
Kan inte säga att jag har så bra koll. De är ovanliga och dyker inte upp så ofta. Jag köpte min Tortue på samma länk för 50’ på auktion. På annons ligger ligger de högre. Gäller även tank lc. Lade upp en lite småful variant tidigare i tråden men kollade aldrig vad den klubbades för.
Lite tjock och kraftig men fin. Välj inte en för stor bara. Har aldrig testat själv men budade på en i platina tidigare så tanken finns.
Tankar?
Tyckte dom var väldigt trevliga. Men ingen aning att de kostade så mycket.Lite tjock och kraftig men fin. Välj inte en för stor bara. Har aldrig testat själv men budade på en i platina tidigare så tanken finns.
Beror väl på vad man jämför med, men det är en rejäl näve pengar. Väldigt stor skillnad på min gamla otäta med f piguet och de nya vattentäta fast båda är manuella. Nya klart mer sportig.Tyckte dom var väldigt trevliga. Men ingen aning att de kostade så mycket.