Fint, väntar med spänning på @ANALOGUE .s resultat om han bestämmer sig för att ge sig på jobbet.Tyvärr inte, men blir bra. Marginellt lägre bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint, väntar med spänning på @ANALOGUE .s resultat om han bestämmer sig för att ge sig på jobbet.Tyvärr inte, men blir bra. Marginellt lägre bara.
Lär jag inte våga. Jag var duktig på träslöjd i högstadiet men där slutar typ min händighet... Men man ska aldrig säga aldrig. Låter inte jättesvårt, men har lurats av det förr. Ska börja med att kolla med Cartier vad en ny kostar så jag vet vad det kostar om jag tabbar mig...Fint, väntar med spänning på @ANALOGUE .s resultat om han bestämmer sig för att ge sig på jobbet.
Kan ju vara klokt, rapportera gärna vad dom tar för en nyLär jag inte våga. Jag var duktig på träslöjd i högstadiet men där slutar typ min händighet... Men man ska aldrig säga aldrig. Låter inte jättesvårt, men har lurats av det förr. Ska börja med att kolla med Cartier vad en ny kostar så jag vet vad det kostar om jag tabbar mig...
Din röda hade jag kunnat lägga beslag på!Efter 1h av rengöring känner jag mig lagom nöjd, inser att det är dags med att köpa ett ultraljudstvätt.
Så det var du som hann förre mig Grattis till ett väldigt trevligt exemplar!Bra liv i tavlan och länken på den här
Jag köpte den av den som köpte den från köp & sälj delen snabba puckar! TackSå det var du som hann förre mig Grattis till ett väldigt trevligt exemplar!
Det måste vara nära rekord-flip!Jag köpte den av den som köpte den från köp & sälj delen snabba puckar! Tack
Riktigt fin! Hur många mm är xl?
Stämmer bra som Staafen säger, 32mm.32 istället för 29 om jag minns rätt.
Det är vetenskapligt bevisat och finns broderat på en väggbonad nånstansHur tänker du med längden på dig istället för storlek på handled? Jag tänker att du kan ju ha grov eller smal handled oberoende av din längd?
Braaaa där! Var är du?Glömde G-Shocken hemma, så idag blir det Cartier Santos i rikets tjänst.
Fick ett litet paket i torsdags med denna lilla rackaren. Gillar den lilla sizen och tankformen. Som nämnts tidigare i tråden så är det svårfotat i julvädret.
Är det fortfarande så att det är svårt att ta reda på årgång när det kommer till Cartier?
Det skulle vara roligt att se den bredvid någon annan klocka, typ Sub eller Datejust.Formerna är fantastiskt bra, lite beroendeframkallande att glo på
@evki gäller det ref 2390 också?
Glömde G-Shocken hemma, så idag blir det Cartier Santos i rikets tjänst.
Ska se om jag kan hitta foton bredvid en OQ jag hade tidigare...Det skulle vara roligt att se den bredvid någon annan klocka, typ Sub eller Datejust.
Skoj!Ska se om jag kan hitta foton bredvid en OQ jag hade tidigare...
Yes. Han hade tur nog för mig köpt två till klockor samma dag så han kände ett behov av att sälja en direktDet måste vara nära rekord-flip!