Testade nya modellen och den kändes för liten (och 41’an på bild nedan, mycket stor)Tror 35 mm är en bättre storlek också. 38an är stor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade nya modellen och den kändes för liten (och 41’an på bild nedan, mycket stor)Tror 35 mm är en bättre storlek också. 38an är stor.
Var den gamla i samma mått? Har inte testat den själv så kan inte uttala mig, tycker dock den sett ok ut på bild. Har faktiskt inte helt bestämt mig för vad jag tycker om min 38a än. Kul men känns inte som en keeper än iaf.Testade nya modellen och den kändes för liten (och 41’an på bild nedan, mycket stor)
Tror den nya var 34mm om jag ej missminner mig heltVar den gamla i samma mått? Har inte testat den själv så kan inte uttala mig, tycker dock den sett ok ut på bild. Har faktiskt inte helt bestämt mig för vad jag tycker om min 38a än. Kul men känns inte som en keeper än iaf.
Släng upp bild på den med. Vore kul.Tror den nya var 34mm om jag ej missminner mig helt
Tog tyvärr ingenSläng upp bild på den med. Vore kul.
Båda klart polerade, en galbee och en carree. Behövs fler bilder och specificerat vad du vill ha.Ett mer tränat öga kanske kan ge ett litet utlåtande om skicket på dessa (svårt att se hur slipade de är - man kan se tydligt på vissa om skruvhuvuden har blivit slipade också).
Thank you!
Du är ju grym som svarar på allt direkt!Båda klart polerade, en galbee och en carree. Behövs fler bilder och specificerat vad du vill ha.
Den ser risig ut.Du är ju grym som svarar på allt direkt!
Jag är öppen för både Carree och Galbee (helst Carree). Sen verkar det svårt att hitta någon som inte är slipad eller riktigt repig - så kanske en som är fint slipad någon gång bara. laddade upp en tredje bild också: https://www.chrono24.se/cartier/santos-galbee-steel-from-from-1991-box--papers--id13934213.htm
Den sista ser sämst ut. Du kan se hur länkbitarna kl 12 är skjutna i sidled? De skall inte kunna hamna i det läget, det är en riktigt sliten länk.Du är ju grym som svarar på allt direkt!
Jag är öppen för både Carree och Galbee (helst Carree). Sen verkar det svårt att hitta någon som inte är slipad eller riktigt repig - så kanske en som är fint slipad någon gång bara. laddade upp en tredje bild också: https://www.chrono24.se/cartier/santos-galbee-steel-from-from-1991-box--papers--id13934213.htm
35 mm, eta och 100 m wr gör den ju till en pangklocka. Det är klart att du ska testa!Varianten till 35mm ser så mycket bättre ut än den länken till 38’an.
Kanske får bli att testa en Pasha trots allt
Så kylig!Sommarcartiern är ute!
Riktigt bra win-win!Köpte den äldre som en gåva till min mor som dock inte uppskattade tantguld. Så hon köpte sig en i stål och jag fick tillbaka tantguldet. Win-win.
Mycket bra!Sommarcartiern är ute!
Finns den i mindre storlekar? Borde passa kvinnan bättre. Tycker 29mm Santosen ser perfekt ut på herren i bild 2.
29mm Santos på två olika handleder.
Yes, finns även i 24mm.Finns den i mindre storlekar? Borde passa kvinnan bättre. Tycker 29mm Santosen ser perfekt ut på herren i bild 2.
Fint, ser ut som Carree också. Typisk modeklocka.
29mm Santos på två olika handleder.
Ja den gör sig bra på modemässa i Florens.Fint, ser ut som Carree också. Typisk modeklocka.
Tycker tvärtom att den passar bättre i bild 1 och blir väl fjuttig i bild 2. Smaken är som baken..Finns den i mindre storlekar? Borde passa kvinnan bättre. Tycker 29mm Santosen ser perfekt ut på herren i bild 2.
Så är detTycker tvärtom att den passar bättre i bild 1 och blir väl fjuttig i bild 2. Smaken är som baken..