Tack! Får prova det istället.Presspassning. Så kör en tandborste, varmt vatten och lite handtvål istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Får prova det istället.Presspassning. Så kör en tandborste, varmt vatten och lite handtvål istället.
Tycker att en Tank LC i gulguld överlägset Musten. Kompletterar även din Carrée avsevärt mycket bättre. Men det är endast min preferens, jag som är barnsligt förtjust i gulguld.Har sedan i fredags funderat på vilken klocka som skulle passa mig bäst. Var inne och testade den nya Tank Must Large med vit urtavla. Trevlig klocka. Frågan jag ställer mig själv är om den kan ersätta suget efter en äldre Tank LC. Det blir stål vs guld, några millimeters skillnad och nyköp vs begagnat. Någon som går i liknande tankar eller har någon vettig input?
Bjuder på en bild och önskar er alla en trevlig nationaldag!
![]()
Du har en poäng! En Tank Must skulle vara mitt första nyköp, vilket känns lite läskigt men samtidigt rätt spännande.Tycker att en Tank LC i gulguld överlägset Musten. Kompletterar även din Carrée avsevärt mycket bättre. Men det är endast min preferens, jag som är barnsligt förtjust i gulguld.
Riktigt snygg!Färdig och äntligen uthämtad efter en månad på service. Perfekt till sommaren
![]()
Håll utkik på Chrono - verkar vara några som hittat sina ex där. Ganska oklar prisbild på dessa dock. Har ett längre tag cirkulerat runt +30k, åtminstone på Chrono, med några hundralappar upp/ner.Riktigt snygg!Någon som har något liknande till denna till salu?
![]()
Cartier i Stockholm? De kanske bara har en butik i Sverige, vad vet jag..Efter ett besök i Cartierbutiken är denna återigen igång. Svårt att vara missnöjd med deras service. Medan jag tittade på annat kollade deras urmakare servicebehovet på min Santos (behövdes inte än) och städade upp denna efter batteriläckage och bytte batteri.
Kostnad 0 kronor.
![]()
/B
Japp, Stockholm. Såvitt jag vet enda i Sverige.Cartier i Stockholm? De kanske bara har en butik i Sverige, vad vet jag..
Har också fått riktigt bra bemötande där!
Haha du har nog rätt!Japp, Stockholm. Såvitt jag vet enda i Sverige.
/B
PS är det inte alltid Stockholm som avses om man inte skriver något annat? ;-)
Fanns det några Tank-sugna här? Bara köpa![]()
![]()
Ja. Sitter och försöker intala mig själv att jag behöver en Tank med guilloché-tavla nu också...Bra pris i dagens marknad
Riktigt läcker med guillochetavla. Kanske tur man inte har medlen just nu. Såg förresten att de hade en Tank a Vis också, en modell som jag verkligen gillar, dock till nära dubbla priset såklart...Fanns det några Tank-sugna här? Bara köpa![]()
![]()
The hype is real...Man hinner knappast fundera länge nuförtiden...![]()
Waow! Om du av någon oklar anledning får för dig att du bara behöver 2 must så får du gärna höra av dig!Intalar mig själv om att man behöver 2 santos i olika färg och 3 must i olika färg. De andra modellerna behövs för att komplettera upp
![]()
Man hinner knappast fundera länge nuförtiden...![]()
Snyggt! Lät du dom polera den? Ska lämna in min klocka och är osäker om man vågar låta sen poleras eftersom det kan ändra formen för mycket.Färdig och äntligen uthämtad efter en månad på service. Perfekt till sommaren
![]()
Nej, ingen polering. Berättade vad jag ville ha utfört och inte innan jag lämnade ifrån mig klockan, fick även mina önskemål på papper som jag kunde godkänna. Du kan be om att få glasringen putsad, något jag tackade ja till. Blev bra i min meningSnyggt! Lät du dom polera den? Ska lämna in min klocka och är osäker om man vågar låta sen poleras eftersom det kan ändra formen för mycket.
8k Euro till handlare som ska ha profit... Trolig prisbild när den läggs ut? Norr om 130?Det var mycket billigt, som sagt. Jag hjälpte en vän att sälja en sådan. Gick för euro 8k till en handlare...
Tack för ditt svar och tips!Nej, ingen polering. Berättade vad jag ville ha utfört och inte innan jag lämnade ifrån mig klockan, fick även mina önskemål på papper som jag kunde godkänna. Du kan be om att få glasringen putsad, något jag tackade ja till. Blev bra i min mening![]()
8k Euro till handlare som ska ha profit... Trolig prisbild när den läggs ut? Norr om 130?
Alltså skärp dig med dessa bilder! För bra!Sommarfin Carree
![]()