De är ju en guldsmed också, Jarl Sandin.Där ser man. AD är väl ofta dyrt har jag förstått det som.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är ju en guldsmed också, Jarl Sandin.Där ser man. AD är väl ofta dyrt har jag förstått det som.
Obehagligt vackert!Riktigt trevlig sommarklocka ändå, nu när länken har blivit kortad.
Vet inte hur man ska värdera statistiken från C24. Såhär säger de själva:Herregud vad sjukt. Går de verkligen för 80-90? Har ägt flera, låg kring 25-30 då.
Tack så mycket!Obehagligt vackert!
Skulle letat vidare. Finns såklart ännu sämre exemplar, men gillar dock ej den runda glasringen och hur skruvskallarna ser ut. Länken inte heller speciellt bra skick IMO.Tycks om skicket på nedanstående? Medveten om två TT-länkbitar. https://luxurywatches.se/produkt/santos-3/
Känns ytterst svårt hitta något i det skicket dock... men tack för feedback.
Inte illa. Är detta standard eller endast för vissa utvalda kunder?
Så såg det tyvärr inte ut när jag hämtade ut min Santos Dumont efter service för någon månad sedan, så standard är det inte.Vet ej. Min första service hos butiken i Stockholm. Men i butiken i Kyiv hade jag fått en ”Cartier in Motion” bok. Dock var det en vanlig serviceetui
Najs!! Hur känns den?
Jo. Skrev och fick svar ganska omgående. Svarade i min tur cirka 20 minuter senare, ej hört någonting sedan dess.Det gick fort!

Jag som trodde att barnarbete var förbjudet.Is till sommaren, någon?
Köp Cartier Santos Galbée på Chrono24
Upptäck Cartier Santos Galbée-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se

Svincoola, tycker dock Bordeaux är coolare i helstål av någon anledning!Tycker denna är hur läcker som helst. Att jag ens seriöst överväger det för 63k säger nog allt…Köp Cartier Santos Galbée på Chrono24
Upptäck Cartier Santos Galbée-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Jag är nog villig att påstå Cartier har bäst kundbemötande bland de större märkena numera. Man ska va glad om man ens får en fodrad service pouch från Rolex numera.När man får sin Cartier från service hos Cartier Stockholm och blir mållös av omtanken med paketeringen.

Alltså, är inte så dum om man kan få bytt glasringen. Kommer fullset ändå. Dock ser länken lite risig ut.Is till sommaren, någon?
Köp Cartier Santos Galbée på Chrono24

Så allt är egentligen ganska dåligt….förutom datumfönstret?Alltså, är inte så dum om man kan få bytt glasringen. Kommer fullset ändå. Dock ser länken lite risig ut.
Tavlan är i bra skick också. Visst är boett och länk sliten men 25k är bra pris för fullset på dessa. De går för runt 40k numera.Så allt är egentligen ganska dåligt….förutom datumfönstret?
Det känns som att tavlan är ok och urverket kan ju vara bra.Tavlan är i bra skick också. Visst är boett och länk sliten men 25k är bra pris för fullset på dessa. De går för runt 40k numera.
Kan stämma.Det känns som att tavlan är ok och urverket kan ju vara bra.
Att byta ut resten lär ju göra att man hamnar på ett pris som överstiger ett fint exemplar.