Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har samma modell och kan bara hålla med, ser ut som att du hittat ett riktigt fint exemplar ocksåEfter ett par år som fullfjädrad klocknörd tycks smaken ha mognat ordentligt. Har varit sugen på att testa Santos i några månader och nu blev det äntligen dags.
Maken till bekväm klocka har jag nog aldrig haft. Efter en halv dag är jag väldigt nöjd
![]()
Riktigt snyggt!Efter ett par år som fullfjädrad klocknörd tycks smaken ha mognat ordentligt. Har varit sugen på att testa Santos i några månader och nu blev det äntligen dags.
Maken till bekväm klocka har jag nog aldrig haft. Efter en halv dag är jag väldigt nöjd
![]()
De nya must tankarna finns bara i stål. Tank LC i guld. Alla solo är discontinuedHur är det med nya Cartier tank solar? Den verkar bara finnas i silver?
Jag letar efter en guld likt W5200025, kommer den försvinna helt? Hittar inga nya eller på hemsidan.
De nya must tankarna finns bara i stål. Tank LC i guld. Alla solo är discontinued
Va? Tank LC?Så om man ville ha en en Tank i guld är man körd. Hur fan kan man ta bort den mest klassiska modellen, får väl ta och köpa begagnat då. Idioti.
Körd och körd. Man får slanta upp en hel del mer än tidigare för billigaste guld tanken i alla fall. Mest klassiska är ju Tank LC så är inte så konstigt.Så om man ville ha en en Tank i guld är man körd. Hur fan kan man ta bort den mest klassiska modellen, får väl ta och köpa begagnat då. Idioti.
Vill inte ha de runda hörnen, inte heller mekanisk då den endast tänkt att användas vid vissa tillfällen.Va? Tank LC?
Normale var väl första tanken, och den tillverkas ju inte längre... Men LC är väl den folk tänker på när dom säger tankMest klassiska är ju Tank LC
Jag tycker ödla är helt rätt! Och både mörkbrunt och mörkmörk blått kommer göra sig jäkligt bra! Sen tycker jag att man skippar stygnen på ”kortsidan” mot luggarna för att få känslan av att klocka och band hör ihop. Sen tyckte jag semi-squared var riktigt snyggt men frågan är inte om det blir ”mjukare” och passar klockan bättre med rundad ände!På väg att beställa ett Camille Forunet band. Hade gärna valt en ännu mörkare blå om det fanns. Skall sitta på min Tank LC.
Kommentarer på val, är ödla rätt eller skall jag köra aligator?
Skall det vara stygn överallt, inklusive vid luggarna och låset eller inte?
Skall jag köra mörkbrun?
Semi-squared ände eller rundad?
Input önskas. Jag är velig. Många frågor.
![]()
![]()
Lizard, nubuck lät kul. Blått känns rätt enligt mig. Gillar söm mellan bandhorn för vintagekänsla.På väg att beställa ett Camille Forunet band. Hade gärna valt en ännu mörkare blå om det fanns. Skall sitta på min Tank LC.
Kommentarer på val, är ödla rätt eller skall jag köra aligator?
Skall det vara stygn överallt, inklusive vid luggarna och låset eller inte?
Skall jag köra mörkbrun?
Semi-squared ände eller rundad?
Input önskas. Jag är velig. Många frågor.
![]()
![]()
Kontrar med en Brosnan + Panthere:Pierce Brosnan med vad som ser ut som en Pasha i guld.
![]()
![]()
VackertPierce Brosnan med vad som ser ut som en Pasha i guld.
![]()
![]()
Hoppas det går fort. Har du valt lättare polering och ny tavla?Har sån Panthere-feber nu när min är på service.
Yes, plus byte av verk som var fuktskadat + nytt glas.Hoppas det går fort. Har du valt lättare polering och ny tavla?
Det var tider när man satt på en sådan Tank från CPCP, för blott en spottstyver i jämförelse med dagens priser. Den låg dessutom osåld här ett tag innan den gick vidare.Ja. Skulle nog säga jag inte sett en enda CPCP gå under 100k senaste året.
Mycket snygg tavla, ren och estetisk. Me like!Egentligen lite stor men blivit ett standardvardagsval på sistone.
![]()
/B
Tack, jag tyckte det var trevligt med silverfärgad boett och blå text på tavlan. Kunde inte hitta i annat än kvarts och lite större än gamla standardstorleken. I efterhand är jag lite nöjd ffa med kvarts som vardagsur.Mycket snygg tavla, ren och estetisk. Me like!