Gillar, men vette tusan om inte TT är bättre rent designmässigt. Men kul att den inte är lika vanlig som TT.Så bra i helstål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar, men vette tusan om inte TT är bättre rent designmässigt. Men kul att den inte är lika vanlig som TT.Så bra i helstål
Jag försökte lite halvhjärtat över telefon, gick inte även att jag erbjöd köp av två st samtidigt.Tror ni man kan kan få lite rabatt typ 10% på en Cartier Santos medium hos en AD?
Tack för svar.Jag försökte lite halvhjärtat över telefon, gick inte även att jag erbjöd köp av två st samtidigt.
Försökte också tidigare i sommar, hos Cartier i Stockholm. Men jag är kass på att pruta.Tack för svar.
Boutique ger dock ingen rabatt mig veterligenFörsökte också tidigare i sommar, hos Cartier i Stockholm. Men jag är kass på att pruta.
Det är nog såBoutique ger dock ingen rabatt mig veterligen
Fina. Betydligt snyggare på monokromt eller svart band dockTror att jag behöver en till färgglad Tank Must…
![]()
Är väl som det är redan relativt svåra att få tag på? Var glad om du får köpa en till listSka in i veckan och köpa en tank must på länk åt min sambo som fyller år, ska jag bemöda mig att försöka få den till rabatt någon annan stans eller är det lönlöst?
Tänker att det är deras instegsmodell och således svårt att få rabatt?
Ofan! Höll i en för två veckor sedan hos AD, hade ingen aning. Tack för svarÄr väl som det är redan relativt svåra att få tag på? Var glad om du får köpa en till list![]()
Verkligen ingen 110k-klocka i mina ögon. Jämför med denna. https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-carrée-18k-automatisk.148342/
Nä känns minst sagt krystat. Borde väl ligga runt 80-90k i det skicket. Svårt med så högupplösta bilder dock imo.Verkligen ingen 110k-klocka i mina ögon. Jämför med denna. https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-carrée-18k-automatisk.148342/
Lite bättre bildkvalitet på Chrono24 där den även ligger uppe. Blir ännu tydligare hur polerad den blivit. Helt enig ang pris, 80k känns rimligare (egentligen även det för högt då skicket på just Carrée är så avgörande). https://chrono24.app/cartier/cartier-santos--id20405915.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEKNä känns minst sagt krystat. Borde väl ligga runt 80-90k i det skicket. Svårt med så högupplösta bilder dock imo.
Inte så dåligt skick och dessa länkar går ju att polera. Hur många billigare finns till salu idag?Lite bättre bildkvalitet på Chrono24 där den även ligger uppe. Blir ännu tydligare hur polerad den blivit. Helt enig ang pris, 80k känns rimligare (egentligen även det för högt då skicket på just Carrée är så avgörande). https://chrono24.app/cartier/cartier-santos--id20405915.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Rejält sämre än den fina som var till salu här på på forumet för 120k. Klart det finns bra mycket sämre ex, men för hög prislapp sett till skick tycker jag.Inte så dåligt skick och dessa länkar går ju att polera. Hur många billigare finns till salu idag?
Hur många billigare Carree finns till salu idag?Rejält sämre än den fina som var till salu här på på forumet för 120k. Klart det finns bra mycket sämre ex, men för hög prislapp sett till skick tycker jag.
Gjorde en snabb sökning och visst har du rätt i det Aurum. Skulle dock hellre betalat några tusenlappar till för ett riktigt fint ex (såklart får man vara beredd på att vänta och vara snabb på avtryckaren) men det är väl endast personlig preferens.Hur många billigare Carree finns till salu idag?
Hade inte heller rekommenderat ett köp här, men samtidigt får man kolla utbudetGjorde en snabb sökning och visst har du rätt i det Aurum. Skulle dock hellre betalat några tusenlappar till för ett riktigt fint ex (såklart får man vara beredd på att vänta och vara snabb på avtryckaren) men det är väl endast personlig preferens.
Ja fina ex ligger ju generellt ej uppe till salu, men till skillnad från typ helt omöjligt svårfunna varianter som en manuell Normale på länk så tycker jag ändå krispiga Carrée i 18k faktiskt dyker upp, om än sällan.Hade inte heller rekommenderat ett köp här, men samtidigt får man kolla utbudet
Tänker att svart eller riktigt mörkbrunt cordovan på denna vore hur snyggt som helst!
Tack för heads up!@TriumfKöp Cartier Tank Française på Chrono24
Upptäck Cartier Tank Française-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesschrono24.app
Stort tack för ping! Men min blick (och klockbudget) är inställd på något mer fyrkantigt
Otur! Självklart drar jag ett PM nästa gång.Tack för heads up!
Har dock inte varit inne på fler dagar så missade helt.. du får gärna dra iväg ett PM om du skulle hitta nått mer fint någon annan gång, om du skulle orka dvs, så jag får ett Mail
Men tack för att du tänkte på mig. Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få då jag själv har så dålig koll på skick och prisbild.
Otur! Självklart drar jag ett PM nästa gång.![]()