Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man fråga vilken storlek det är på den där? Jag tänkte köpa en själv under hösten men man måste nog testa varianterna i butik för att se vad som passar.![]()
Tank Solo lördag på Moderna museet![]()
Det är en Solo Large, jag tror nya Must Large är något mindre. För mig gick XL bort direkt och velade lite mellan Small och Large men landade tillslut i Large då jag är 190 och det lirade bättre med min klädstil i övrigt… men prova dig framFår man fråga vilken storlek det är på den där? Jag tänkte köpa en själv under hösten men man måste nog testa varianterna i butik för att se vad som passar.
Tack! Jag är också lång och har ganska breda handleder, så kanske lutar åt Large eller ännu hellre SolarBeat.Det är en Solo Large, jag tror nya Must Large är något mindre. För mig gick XL bort direkt och velade lite mellan Small och Large men landade tillslut i Large då jag är 190 och det lirade bättre med min klädstil i övrigt… men prova dig fram![]()
Vackert. Har länge ansett att en tank innebär läder, men att bära det på länk växer på mig.Första inlägget på KS med min Tank Must Large.
Första inlägget på KS med min Tank Must Large.
Känns storleken bra? Den ser ut att sitta perfekt på handleden.Första inlägget på KS med min Tank Must Large.
Fin klocka! Vad skiljer denna och solarbeat förutom urverk?Första inlägget på KS med min Tank Must Large.
Ser ut som att ha du har ett riktigt farligt vilddjur till husdjur. Vilka klor!När man fotar med livet (nåja, hälsan) som insats:![]()
Det skiljer ingenting mellan dessa, bara tekniken och bandet till klockan (kvarts med läder och solar med äppelskrutt).Fin klocka! Vad skiljer denna och solarbeat förutom urverk?
Just denna återsäljare gör inte profit på den typen av affärer!Bra återköp! Den där är ju grymt bra vill jag minnas. Hur många % dyrare nu vid återköpet?![]()
RawrSer ut som att ha du har ett riktigt farligt vilddjur till husdjur. Vilka klor!
Visst? Jag var inne på samma spår, men sen var jag i behov av en stål och samtidigt diskret klocka. Då föll det på denna, med möjlighet att köpa till läder i efterhand.Vackert. Har länge ansett att en tank innebär läder, men att bära det på länk växer på mig.
Är där halva länkbitar också?Visst? Jag var inne på samma spår, men sen var jag i behov av en stål och samtidigt diskret klocka. Då föll det på denna, med möjlighet att köpa till läder i efterhand.
Jag tycker att storleken passar mig perfekt. Har lite större handled så small föll bort lite för mycket. XL var som en fyrkantig kloss på armen för min del.Känns storleken bra? Den ser ut att sitta perfekt på handen.
Den är kortad två länkbitar ja.Är där halva länkbitar också?
Ja, men finns det halva länkbitar?Den är kortad två länkbitar ja.
Man köper inte en tank pga. urverketVarför är alla mer sugna på solarbeat än vanlig Quartz när det gäller ny Tank must? Är själv sjukt sugen på en av dessa, men tankarna börjar komma att man betalar 30.000,- för en Quartz.
Man kan, men håller med. Jag hade inte köpt Tank för urverket.Man köper inte en tank pga. urverket
Jag gillar vad den står för, även om jag skulle byta ut bandet direkt. Gillar att de har lyckats få till tekniken utan att göra avkall på design (de osynliga perforeringarna i siffrorna). Jag inbillar mig att jag gillar att den inte drivs till batteriet behöver bytas utan att den faktiskt behöver hanteras genom att kontinuerligt ladda den i ljus.Varför är alla mer sugna på solarbeat än vanlig Quartz när det gäller ny Tank must? Är själv sjukt sugen på en av dessa, men tankarna börjar komma att man betalar 30.000,- för en Quartz.
Fast det var väl typ två batteribyten man slapp?Jag gillar vad den står för, även om jag skulle byta ut bandet direkt. Gillar att de har lyckats få till tekniken utan att göra avkall på design (de osynliga perforeringarna i siffrorna). Jag inbillar mig att jag gillar att den inte drivs till batteriet behöver bytas utan att den faktiskt behöver hanteras genom att kontinuerligt ladda den i ljus.
Det kostar väl typ 2-300,- per gång?Fast det var väl typ två batteribyten man slapp?
Ja, menar tvärtom att jag någonstans gillar att den måste hanteras, medan kvartsen går och går. Batteribytet stör mig inte alls, så det är inte vinningen för mig.Fast det var väl typ två batteribyten man slapp?
Hur ser tillgången på nya Tank Must Quartz ut? Är främst på jakt efter en vit small alt. large. Vad kan man tänkas få ner priset med en köphistorik på ett par hundra tkr hos AD?