newk15
Basic
Sluta aldrig fota klockor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta aldrig fota klockor.
Ja, speciellt jämfört med den som är till salu på Klocksnack för under list.Det här är ju överdrivet...
![]()
Cartier, Klockor - Varunummer 1 794 788
CARTIER, Tank Must, ”Green Lacquered Dial”, Serie nr. 4323723126BX, Ref nr. WSTA0056, unisex, 33,7 x 25,5 mm, stål, quartz, safirglas, läderband, originalspänne, cert (QR-kod), september 2021, box (ej tidsenlig).www.kaplans.se
Fotade 2823 åt en vän. Måste säga att detta är den bästa av alla stora Santosmodeller.
![]()
Sugen på en liknande i quartz, tt. Vad finns det för alternativ då?
Jaha, okej, men bortsett från storlek, är det galbee som gäller då? Finns det några särskilda referenser man bör känna till? Tänker ett tak runt 20.Inga. Quartz finns enbart som 29mm.
Bra variant på TTInverterad TT:
Rätt ovanligt eller?![]()
Utdraget föremål - Auctionet
Auctionet har nätauktioner med inredning, design, konst och vardagsantikviteter. Vi samlar Europas auktionshus. Bjud på auktion idag.auctionet.com
Ja det är Galbee som gäller då. Dryga 20 ligger de på. 20-25 borde du hitta något vettigt ex för.Jaha, okej, men bortsett från storlek, är det galbee som gäller då? Finns det några särskilda referenser man bör känna till? Tänker ett tak runt 20.
Tack för input, jag får kika runtJa det är Galbee som gäller då. Dryga 20 ligger de på. 20-25 borde du hitta något vettigt ex för.
Denna är riktigt bra, skönt med Quartz ocksåFullmåne imorgon
![]()
Tackar, kan bara hålla medDenna är riktigt bra, skönt med Quartz också![]()
Inte bara inverterad, utan tydligen vitt guld (och inte stål) enligt beskrivningen. Antar att det är bezeln som är i vitt guld?Inverterad TT:
Rätt ovanligt eller?![]()
Utdraget föremål - Auctionet
Auctionet har nätauktioner med inredning, design, konst och vardagsantikviteter. Vi samlar Europas auktionshus. Bjud på auktion idag.auctionet.com
Visst är allt i guld, hade/har ju en på forumet med.Inte bara inverterad, utan tydligt vitt guld (och inte stål) enligt beskrivningen. Antar att det är bezeln som är i vitt guld?
Tripp är klart bäst.Tripp, trapp, trull… Bara att välja sitt vapen.![]()
Älskar Cartiers ”reverse” tt.Visst är allt i guld, hade/har ju en på forumet med.
Älskar Cartiers ”reverse” tt.
Vet vi om något mer märke som har så?
Just ja. Skojig
Finns ju ROs med, det är kul. Min dumont är ju också TT åt fel hållJust ja. Skojig
Jag skulle säga att Trapp eller Trull slår högre. Mer smooth och mindre av planhyvel.Tripp är klart bäst.
Jag är Carrée fanboy men måste ändå säga att ”nya” medium vuxit ordentligt på mig senaste tiden o det från att vara i princip ointressant. Jag tycker de skulle kunna gå mer mot originalformerna/proportioner - bredare bandhorn och även om runt är nice hade en kantig varit dröm tex - men ha lite större alternativ än 29mm. Stort plus att Tom i Succession har en M denna säsongJag skulle säga att Trapp eller Trull slår högre. Mer smooth och mindre av planhyvel.
Med det sagt så är det absolut inget fel på Tripp, men jag gillar nya Santos.
Tycker mig känna igen bakgrunden. Är väl minivarianten?
Mindre variant ser det ut som. Haha var kommer den!? typ windowsbakgrund/sparesortTycker mig känna igen bakgrunden. Är väl minivarianten?
Det var länge sedan jag såg en lite Tank i tråden, så här kommer dagens Tank.
![]()
Om den inte var slutsåld tidigare hade den sålt slut efter dina bilder, vansinnigt snyggt med svart mot rött.