Mitt livs stora sorg att Carrée är för liten för mig :*(
Får trösta mig med de här ovanliga jumbo modellerna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen har jag fixat rätt antal länkbitar så att den sitter som den ska.. Trevlig helg y'all.
![]()
Kan även informera om att butiken på smålandsgatan har en blå en röd must ifall någon är på jakt efter en.
Undrade vem som köpte några länkbitar på Antiquorums senaste auktion…
![]()
Haha nästan där iaf! Har haft 2st o båda gångerna behövt inse att jag tycker den är för liten. Går såklart att köra iaf men då jag gillar små ur och ändå inte känner mig 100% med den så är det väl bara att ge med sig. Bara att be till gudarna om att Cartier inser vilken deras bästa modell genom tiderna är och gör en re-issue som är lite störreAntingen är du Schwarzenegger eller så är inte Carrée för lite för dig![]()
Haha coolt. Inte jag tyvärr. Vet du vad priset landade på?
15mm. Grönt är bra till guld. Oväntat bra match till många outfits ocksåTack @martaSM30
Vad är det för bredd på din? Letar nämligen efter ett grönt också, som jag tror kommer passa till guld. Se referensbild
![]()
Ger snart upp och beställer ett från Cartier.
Tack! Det mörkare satt på klockan när jag köpte den. @Harry Palmer kanske minns?@Gary Coleman snyggt! Vad är det för märke?
Med originalband och lite mer casual Cordovan.Ni som bär en Cartier med läderband, upp med bilder. I need inspo![]()
Ett band från Fluco köpt på ebayTack! Det mörkare satt på klockan när jag köpte den. @Harry Palmer kanske minns?
Det gröna var ju
Om du letar grönt band så kan jag tipsa om detta från hirsch. Riktigt fint ihop med guld! Sorry för att klockan inte är en Cartier!!!!Tack @martaSM30
Vad är det för bredd på din? Letar nämligen efter ett grönt, som jag tror kommer passa till guld. Se referensbild
![]()
Ger snart upp och beställer ett från Cartier.
Om du letar grönt band så kan jag tipsa om detta från hirsch. Riktigt fint ihop med guld! Sorry för att klockan inte är en Cartier!!!!
![]()
![]()
Nu är klockan på service så jag kan inte se vad det var för band men har för mig att det var från deras prestige-serie. Tror det är denna:Vilken modell? Köpte crocograin och det fick inte plats eftersom Cartier har 17,5mm. Var så hårt att det knappt gick att böja.
Nu är klockan på service så jag kan inte se vad det var för band men har för mig att det var från deras prestige-serie. Tror det är denna:
![]()
Prestige green shiny | Buy your bracelet online | HIRSCH
At HIRSCH you will find a wide selection of exclusive watch bracelets and matching accessories ✓1 year warranty ✓easy return ✓global shipping.www.hirschthebracelet.com
Kolla ABP Paris också. Prisvärda o kan designas lite som man vill
Har kollat lite på dom. Har du bra erfarenheter?Kolla ABP Paris också. Prisvärda o kan designas lite som man vill![]()
Helskotta! Varför äger jag inte en sådan…
Yes körde en till min Tank Solo i guld som jag tyckte var nice!Har kollat lite på dom. Har du bra erfarenheter?