• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Finaste bilderna får man i bilen, det är sen gammalt ;)
136C5D4D-A5DE-4989-8664-FF9FA1DF0E29.jpeg

Min handled är strax över 17cm. Vet faktiskt inte vad den är för mått till hundra procent!
Men kollat jag chrono24 står det 27*45.
Sjukt nöjd och den är riktigt fin! Servad 2021 box papper💪🏼

skulle vilja köpa en Carree 2960 i bra skick, några tips på var man kan hitta? Har kollat runt här en hel del och inspirerats men dålig koll på att avgöra skick, pris osv:)

Hej. Jag är ute efter en bröllops-/morgongåva till min blivande fru och har länge planerat att köpa en Cartier Tank Must (WSTA0042/WSTA0060), som jag också vet att hon skulle uppskatta.

Tyvärr har nypriserna sprungit iväg det senaste året och jag känner att jag förmodligen behöver kolla på andra alternativ. En begagnad i fint skick till en lite lägre peng hade varit optimalt men jag har svårt att få tag på en. Och bröllopet närmar sig. Har ni möjligtvis några tips på annonser eller bra alternativ? Runt 25-30 är acceptabelt.

Hej. Jag är ute efter en bröllops-/morgongåva till min blivande fru och har länge planerat att köpa en Cartier Tank Must (WSTA0042/WSTA0060), som jag också vet att hon skulle uppskatta.

Tyvärr har nypriserna sprungit iväg det senaste året och jag känner att jag förmodligen behöver kolla på andra alternativ. En begagnad i fint skick till en lite lägre peng hade varit optimalt men jag har svårt att få tag på en. Och bröllopet närmar sig. Har ni möjligtvis några tips på annonser eller bra alternativ? Runt 25-30 är acceptabelt.
verkar ligga runt 35k o uppåt på c24 så kan bli svårt - men du kan ju försöka pruta ner, brukar gå att få ner 10% utan problem iaf

€3k oprutat på Chrono24.

verkar ligga runt 35k o uppåt på c24 så kan bli svårt - men du kan ju försöka pruta ner, brukar gå att få ner 10% utan problem iaf
Ja testa går ju, men min bild är att dessa är svåra att få ner i pris. Annat gäller såklart om det är begagnat, men det har varit snålt med det den senaste tiden.
€3k oprutat på Chrono24.
Japan är inte riktigt ett alternativ. Framförallt för tillkommande kostnader. Så jag söker inom EU.

Japan är inte riktigt ett alternativ. Framförallt för tillkommande kostnader. Så jag söker inom EU.
Jaha.

Jaha.

WSTA0042 kostar ju mindre (inklusive frakt) direkt från Cartier jämfört med ovan...

Är Tank Must något som säljs över listpris nu för tiden? 😅 Må vara tillfälligt slutsålt på Cartiers sida, men den går nog att finna i butik. @ahola, om du vill köpa andrahand så är det nog förmodligen bäst om du skapar en köpestråd här. Har inte sett några konkurrenskraftiga annonser på Chrono24 (inom EU) i alla fall.

Riktig gammal vintage Normale på grain de riz. Inte ofta dessa dyker upp.
IMG_3688.jpeg

Tillbaka
Topp