Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Golf är livsfarligt med alla hastiga rörelser och stötar!!! Men om du kör på V1or har du nog råd att servaRätt tråd för denna skönhet![]()
![]()
![]()
Hehe, ny servadGolf är livsfarligt med alla hastiga rörelser och stötar!!! Men om du kör på V1or har du nog råd att serva![]()
10 puttar men sen går gränsen!Hehe, ny servadTio puttar får man hoppas den klarar mellan kaffet och tårtan
599kr för dussinet... Aldrig jag köper dem!!![]()
Här på KS eller Chrono24.skulle vilja köpa en Carree 2960 i bra skick, några tips på var man kan hitta? Har kollat runt här en hel del och inspirerats men dålig koll på att avgöra skick, pris osv![]()
Dåligt, hör med NymansJag behöver en extra länkbit till en modern Santos. Mailade Cartierbutiken och ville beställa en för att skickas till mig.
Vad är detta för trams?!
![]()
För några år sedan mejlade jag och undrade om kostnad för byte av tavla. Fick liknande svar tillbaka.Jag behöver en extra länkbit till en modern Santos. Mailade Cartierbutiken och ville beställa en för att skickas till mig.
Vad är detta för trams?!
![]()
Förutom det Zippan skriver så brukar de dyka upp några gånger årligen hos Kaplans och Bukowskis.skulle vilja köpa en Carree 2960 i bra skick, några tips på var man kan hitta? Har kollat runt här en hel del och inspirerats men dålig koll på att avgöra skick, pris osv![]()
verkar ligga runt 35k o uppåt på c24 så kan bli svårt - men du kan ju försöka pruta ner, brukar gå att få ner 10% utan problem iafHej. Jag är ute efter en bröllops-/morgongåva till min blivande fru och har länge planerat att köpa en Cartier Tank Must (WSTA0042/WSTA0060), som jag också vet att hon skulle uppskatta.
Tyvärr har nypriserna sprungit iväg det senaste året och jag känner att jag förmodligen behöver kolla på andra alternativ. En begagnad i fint skick till en lite lägre peng hade varit optimalt men jag har svårt att få tag på en. Och bröllopet närmar sig. Har ni möjligtvis några tips på annonser eller bra alternativ? Runt 25-30 är acceptabelt.
€3k oprutat på Chrono24.Hej. Jag är ute efter en bröllops-/morgongåva till min blivande fru och har länge planerat att köpa en Cartier Tank Must (WSTA0042/WSTA0060), som jag också vet att hon skulle uppskatta.
Tyvärr har nypriserna sprungit iväg det senaste året och jag känner att jag förmodligen behöver kolla på andra alternativ. En begagnad i fint skick till en lite lägre peng hade varit optimalt men jag har svårt att få tag på en. Och bröllopet närmar sig. Har ni möjligtvis några tips på annonser eller bra alternativ? Runt 25-30 är acceptabelt.
Ja testa går ju, men min bild är att dessa är svåra att få ner i pris. Annat gäller såklart om det är begagnat, men det har varit snålt med det den senaste tiden.verkar ligga runt 35k o uppåt på c24 så kan bli svårt - men du kan ju försöka pruta ner, brukar gå att få ner 10% utan problem iaf
Japan är inte riktigt ett alternativ. Framförallt för tillkommande kostnader. Så jag söker inom EU.€3k oprutat på Chrono24.
Jaha.Japan är inte riktigt ett alternativ. Framförallt för tillkommande kostnader. Så jag söker inom EU.
Tack! Ska hålla koll där.Förutom det Zippan skriver så brukar de dyka upp några gånger årligen hos Kaplans och Bukowskis.
WSTA0042 kostar ju mindre (inklusive frakt) direkt från Cartier jämfört med ovan...Jaha.
![]()
Cartier Tank Must Small Quartz Watch säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 37 669 SEK
Cartier Tank Annons: 37 669 SEK Cartier Tank Must Small Quartz Watch, Referensnummer WSTA0042; Stål; Kvarts; Skick Ny; År 2024; Klocka med originallåda och originalhwww.chrono24.se
![]()
Cartier Tank Must Solarbeat säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 40 716 SEK
Cartier Tank Annons: 40 716 SEK Cartier Tank Must Solarbeat, Referensnummer WSTA0060; Stål; Kvarts; Skick Nyskick & oanvänd; År 2023; Klocka med originallådwww.chrono24.se
Listpris, absolut.WSTA0042 kostar ju mindre (inklusive frakt) direkt från Cartier jämfört med ovan...
Är Tank Must något som säljs över listpris nu för tiden?Listpris, absolut.
Coolt! Vad borstade du med?På ämnet, kan man själv borsta en skadad glasring?
![]()