Stort grattisMkt snyggt brudpar!!Triss i Cartier idag när vi gift oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattisMkt snyggt brudpar!!Triss i Cartier idag när vi gift oss!
Grattis!Triss i Cartier idag när vi gift oss!
Grattis!!Triss i Cartier idag när vi gift oss!
Stort grattis! Helt rätt val. Det är även årets båt och ö/öl-klockaTriss i Cartier idag när vi gift oss!
https://molequin.com/Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt
Svart matt ödla. Platt profil 2mm och inget fyllnadsmaterial. Från typ Camille Fournet.Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt
Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt
Inte svar på frågan men tycker att det tog bandet är riktigt fint.Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt
Efter att ha testat ett mockaband från Molequin som snabbt såldes så landade jag i att original bandet gör sig bra. Mjuknande rätt snabbt. Vill du ha alternativ så är Molequin bra. I mitt fall skiljde sig dock färgen på bandet ganska mkt från hur det upplevdes i verkligheten.Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt
Stort tack.Efter att ha testat ett mockaband från Molequin som snabbt såldes så landade jag i att original bandet gör sig bra. Mjuknande rätt snabbt. Vill du ha alternativ så är Molequin bra. I mitt fall skiljde sig dock färgen på bandet ganska mkt från hur det upplevdes i verkligheten.
Upplever det i alla fall som aningen missvisande i mitt fall.Stort tack.
Upplevelsen av färg från hemsida till verklighet är min största motståndare till att beställa just nu.
Har själv upplevt att det (nästintill) alltid är mörkare irl jämfört med produktbilder på skärm.Upplever det i alla fall som aningen missvisande i mitt fall.
Rekommenderar dig att checka in Delugs också. De har en serie med band just gjorda för Tank med matchande spänne.Stort tack.
Upplevelsen av färg från hemsida till verklighet är min största motståndare till att beställa just nu.
Har kikat på Delugs och det kanske blir ett köp från dem längre fram men har landat i att originalbandet är bra.Har själv upplevt att det (nästintill) alltid är mörkare irl jämfört med produktbilder på skärm.
Rekommenderar dig att checka in Delugs också. De har en serie med band just gjorda för Tank med matchande spänne.
Om det är ett originalband i alligator tvekar jag inte över att kvaliteten är bra. I mitt fall fick jag med ett svart grainband (det vanliga bandet som medföljer vittavlade Tank Must), som var ganska undermålig.Har kikat på Delugs och det kanske blir ett köp från dem längre fram men har landat i att originalbandet är bra.
Nytt in? Ser inte bara opolerad ut, ser ut att vara helt repfri/köpt NOS?
Ska vara lite skarpare, ja.
Underbart. Tack för tipsHar själv upplevt att det (nästintill) alltid är mörkare irl jämfört med produktbilder på skärm.
Rekommenderar dig att checka in Delugs också. De har en serie med band just gjorda för Tank med matchande spänne.
Gillar Delugs skarpt! Köpte ett alligator-band där till min Tank Americaine som funkar riktigt bra!Om det är ett originalband i alligator tvekar jag inte över att kvaliteten är bra. I mitt fall fick jag med ett svart grainband (det vanliga bandet som medföljer vittavlade Tank Must), som var ganska undermålig.
Tycker bandet blev väldigt snyggt! Även om jag håller med att det är markant mörkare än på kampanjbilden. Men så är det nästan alltid eftersom man generellt använder sjukt mycket ljussättning vid plåtning.Upplever det i alla fall som aningen missvisande i mitt fall.
Sålde det direkt efter att jag fått det då jag inte var nöjd med färgen men har inget att invända mot kvalitén på bandet.Tycker bandet blev väldigt snyggt! Även om jag håller med att det är markant mörkare än på kampanjbilden. Men så är det nästan alltid eftersom man generellt använder sjukt mycket ljussättning vid plåtning.
Förstår det!Sålde det direkt efter att jag fått det då jag inte var nöjd med färgen men har inget att invända mot kvalitén på bandet.
Just Molequin har en benägenhet att dra upp exponeringen ganska mycket på sina bilder så allting är lite mörkare i verkligheten. Just @marconimotet s band (numera mitt) tyckte jag var extra lurigt. Det har väldigt annorlunda karaktär i olika ljus.Förstår det!
Just Molequin har en benägenhet att dra upp exponeringen ganska mycket på sina bilder så allting är lite mörkare i verkligheten. Just @marconimotet s band (numera mitt) tyckte jag var extra lurigt. Det har väldigt annorlunda karaktär i olika ljus.
Tycker den där är ganska cool och hade lätt slagit till på en rimligt prissatt (billig) och testat. Typ matchat med en skön m65 jacka och allmänt casual stil.Mycket bra. Jag har spanat lite på Calibre under dagen. Kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Lite för stor är den iaf på 42mm.
Sådan skulle man haft!
Ska vara lite skarpare, ja.