• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Triss i Cartier idag när vi gift oss! 🥳
IMG_2817.jpeg
Stort grattis🥳Mkt snyggt brudpar!!

Har klickat hem en Tank Must Large med svart tavla. Jagar nu alternativ till orginalbandet. Tar tacksamt emot tips från era erfarenheter av vad ni hade beställt😍
IMG_8207.png
Efter att ha testat ett mockaband från Molequin som snabbt såldes så landade jag i att original bandet gör sig bra. Mjuknande rätt snabbt. Vill du ha alternativ så är Molequin bra. I mitt fall skiljde sig dock färgen på bandet ganska mkt från hur det upplevdes i verkligheten.

Efter att ha testat ett mockaband från Molequin som snabbt såldes så landade jag i att original bandet gör sig bra. Mjuknande rätt snabbt. Vill du ha alternativ så är Molequin bra. I mitt fall skiljde sig dock färgen på bandet ganska mkt från hur det upplevdes i verkligheten.
Stort tack.
Upplevelsen av färg från hemsida till verklighet är min största motståndare till att beställa just nu.

Upplever det i alla fall som aningen missvisande i mitt fall.
IMG_5479.png
IMG_5478.jpeg
Har själv upplevt att det (nästintill) alltid är mörkare irl jämfört med produktbilder på skärm.
Stort tack.
Upplevelsen av färg från hemsida till verklighet är min största motståndare till att beställa just nu.
Rekommenderar dig att checka in Delugs också. De har en serie med band just gjorda för Tank med matchande spänne.

Tycker bandet blev väldigt snyggt! Även om jag håller med att det är markant mörkare än på kampanjbilden. Men så är det nästan alltid eftersom man generellt använder sjukt mycket ljussättning vid plåtning.
Sålde det direkt efter att jag fått det då jag inte var nöjd med färgen men har inget att invända mot kvalitén på bandet.

Mycket bra. Jag har spanat lite på Calibre under dagen. Kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Lite för stor är den iaf på 42mm.
calibre-de-cartier-diver-ss01.jpg
Tycker den där är ganska cool och hade lätt slagit till på en rimligt prissatt (billig) och testat. Typ matchat med en skön m65 jacka och allmänt casual stil.

Men håller med om datumfönstret, No date hade varit optimalt och klassiskt 1dags datumfönster helt Ok.

Tillbaka
Topp