Skillnad på CPCP och CPCP! Din är godkänd.Vissa CPCP är rätt unika annars. Som tex denna enknappskronograf. Om man inte kan köpa originalet så duger den gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skillnad på CPCP och CPCP! Din är godkänd.Vissa CPCP är rätt unika annars. Som tex denna enknappskronograf. Om man inte kan köpa originalet så duger den gott.
Byt ringarna så blir de bra!
Ingen dum idéByt ringarna så blir de bra!
Är tyvärr svinkass med PhotoshopSluta leka med Photoshop
Sjukt bra. Är det den från bucklan?
Fin! Smaksak men hade valt en mindre storlek även jag ifs tycker att nuvarande storlek funkar på dig.Ibland klurar jag på storleken på denna:
Den är på 32mm, finns en storlek mindre på 27mm. Vad tror ni Cartier-kompisar, siza ner?
Riktigt fin, skulle nog banta ner den en storlek också!Ibland klurar jag på storleken på denna:
Den är på 32mm, finns en storlek mindre på 27mm. Vad tror ni Cartier-kompisar, siza ner?
Den är ju helt klart oversize på din handled. Så är inte den meningen hade jag bytt ner mig.Ibland klurar jag på storleken på denna:
Mm det får nog bli så. Roligt ändå, storleksmässigt är den inte så stor men tror den är bättre om lite nättare.Riktigt fin, skulle nog banta ner den en storlek också!
Vad har du for storlek på handlederna? (skulle kanske ev kunna vara sugen om du funderar på att sälja)Mm det får nog bli så. Roligt ändå, storleksmässigt är den inte så stor men tror den är bättre om lite nättare.
https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-vendôme.178650/Vad har du for storlek på handlederna? (skulle kanske ev kunna vara sugen om du funderar på att sälja)
14,5 cmVad har du for storlek på handlederna? (skulle kanske ev kunna vara sugen om du funderar på att sälja)
Ibland klurar jag på storleken på denna:
Nu snackar vi..
Grattis till den nya Cartier. Den är ju väldig fin. Den är sportig med länken och festligt på leder.Blev med ny Cartier i helgen
Och som många vet är det en oförskämt bra klocka
Sjukt bra. Är det den från bucklan?
Jag tycker verkligen om dessa. Trodde aldrig att jag skulle säga det men fy fan va snygga.Tyckte den här blev hyfsat rättvisande på båda färgerna. Den gröna är verkligen bara grön i rätt ljus medans den blåa är mer blå.
Den blåa på alligator var däremot inte så spännande imo. Det blir så blankt med polerade index osv. Man behöver den matta länken som kontrast
Vet någon om det finns något liknande på dom här tokiga klockorna?Hade gärna velat ha en, men tyvärr är crash så otrolilgt dyra.
Något liknande vad?Vet någon om det finns något liknande på dom här tokiga klockorna?
Som är lite tokiga. Som crashLiknande klockor som cartier crash, fast som inte kostar miljoner sek.
Exaequo Softwatch typ.Som är lite tokiga. Som crash