Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Klart man vill ha en automatisk Tank””Tank XL sitter jättebra på handleden”
Jo kanske. Förutom då att man dessutom behöver beställa nytt specialband för ett par lappar till.Känns inte detta spontant väldigt prisvärt?
Cartier viklås i 18k guld från en Tank Américaine 18k Ref. 1716 - Fint skick
Utropspris: 7200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-10-15 12:33:49. Köp & sälj begagnade & oanvända Klockarmband på Tradera.www.tradera.com
Ser rätt smalt ut? Herr kostar runt 10’?Känns inte detta spontant väldigt prisvärt?
Cartier viklås i 18k guld från en Tank Américaine 18k Ref. 1716 - Fint skick
Utropspris: 7200 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-10-15 12:33:49. Köp & sälj begagnade & oanvända Klockarmband på Tradera.www.tradera.com
15mm? Jag kanske förstår det fel iofs.Ser rätt smalt ut? Herr kostar runt 10’?
Oklar storlek, verkar som hen mätt utsidan. Minns inte ens hur breda mina är.15mm? Jag kanske förstår det fel iofs.
Trodde de var betydligt dyrare nya!
Gissar på en 1566. Tvåton, kvarts samt det äldre viklåset med logga pekar åt det hållet ialf (Om det är 29mm).Någon som kan tyda vilken modell av Galbee det kan tänkas vara?
187901 är refNågon som kan tyda vilken modell av Galbee det kan tänkas vara?
Grattis! Har TT versionen och det är nog den skönaste klockan jag äger, så otroligt smidig.Utplockad idag
Kan bara hålla med. Länken smeker handleden mycket behagligt.Grattis! Har TT versionen och det är nog den skönaste klockan jag äger, så otroligt smidig.
Lite fler bilder.Det vill säga en sådan här:
Lite fler bilder.Gissar på en 1566. Tvåton, kvarts samt det äldre viklåset med logga pekar åt det hållet ialf (Om det är 29mm).
Sånt men ligger vaken om natten och grämerSynd att Cartier inte gick hela vägen med skruvar i vitguld på plaketten också…
Nyköp? Den länken får att polera bra då man kan trycka ut skruvarna?Synd att Cartier inte gick hela vägen med skruvar i vitguld på plaketten också…
Akta dig för vattnet med det bojsänket ba
I sitt rätta element vid medelhavet, med en kall spritz.
HahaAkta dig för vattnet med det bojsänket ba
Den där är riktigt snygg faktiskt! ABP Paris kan du måttbeställa, annars de vanliga Molequin o liknande. Lyxa på med ett Camille Fournet eller hitta någon bra hemmaslöjdare här på forumet.Dagens! Den behöver ett nytt band på sikt, har ni några tips på var jag kan köpa ett nätt svart band?
Watcham eller Torrestraps på instagram.Dagens! Den behöver ett nytt band på sikt, har ni några tips på var jag kan köpa ett nätt svart band?
Den där är riktigt snygg faktiskt! ABP Paris kan du måttbeställa, annars de vanliga Molequin o liknande. Lyxa på med ett Camille Fournet eller hitta någon bra hemmaslöjdare här på forumet.
Toppen, tack för det.Watcham eller Torrestraps på instagram.