• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

OWD

Omega

Extremt snygg! Men känns tyvärr som att den svårare att dressa ner till en ledigare klädsel.
30DA8D81-53F9-4BBA-9864-ED2E880CFAED.png
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Extremt snygg! Men känns tyvärr som att den svårare att dressa ner till en ledigare klädsel.
30DA8D81-53F9-4BBA-9864-ED2E880CFAED.png
Enig. Skulle väl vara om man hittar ett matt eller grained calf läder i svart, till typ klädseln alá svart skinnpaj och sneakers/boots.

Personligen skulle jag nog inte köpa färgad tavla som ”första Tank”, utan snarare isåfall i ett senare skede som ett kul komplement.
 
Kan någon informera mig om vad som behöver göras med en ny Cartierklocka.
Ska man aktivera något via hemsidan för förlängd garanti och spelar det egentligen någon roll? Tack på förhand😊
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
Stort tack för input. Tror det blir att satsa på large. Känns som att listpriset är lite svettig tyvärr. Får kanske hoppas på starkare SEK under 2024.
Du ska inte ”värma upp” med en Tank Solo? Går att hitta under 20 lätt beggade i fint skick och passar alldeles utmärkt till en avslappnad klädstil också. 😀

Mycket nöjd med min som dessutom fått en personlig gravyr,
IMG_5714.jpeg
 
Topp