Saffiano brukar var för plastiga, dvs tjock lack.Tanken gör sig riktigt bra i blått. Fångar upp de blånerade visarna. Skulle lägga min röst på blått saffiano eller mocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saffiano brukar var för plastiga, dvs tjock lack.Tanken gör sig riktigt bra i blått. Fångar upp de blånerade visarna. Skulle lägga min röst på blått saffiano eller mocka.
Blått är riktigt flott till de visarna. Men väldigt svårt att fånga på bildTanken gör sig riktigt bra i blått. Fångar upp de blånerade visarna. Skulle lägga min röst på blått saffiano eller mocka.
Vad har hänt med din glasring? (ser skum ut)Blått är riktigt flott till de visarna. Men väldigt svårt att fånga på bild
Ingen fara! Det är skyddsplast på. Vart sen ny. Syns inte i verkligheten så får sitta tills den blir ful/lossnarVad har hänt med din glasring? (ser skum ut)
OrimligtIngen fara! Det är skyddsplast på. Vart sen ny. Syns inte i verkligheten så får sitta tills den blir ful/lossnar
Orimligt
Har du plast på stolarna i bilen och soffan hemma också? Sjukt praktiskt.Kan man tycka
Haha Jag köpte inte denna ny. Men den som gjorde det satte på ett sett med skyddsplast.Har du plast på stolarna i bilen och soffan hemma också? Sjukt praktiskt.
Haha Jag köpte inte denna ny. Men den som gjorde det satte på ett sett med skyddsplast.
Hade inte en aning om att det ens fanns.
Något liknande det på bilden nedan.
Nu sitter det redan där så får sitta
Den som köpte min satsade inte så hårt. Sitter bara på boettenSitter det en separat plastbit på varje länkbit?
Den som köpte min satsade inte så hårt. Sitter bara på boetten
Vill minnas att jag för länge sen läst någonstans att plasten kan ge motsatt effekt när den så sakteligen släpper. Damm och partiklar letar sig in under och kan sätta tydliga spår när plasten ligger kvar.Den som köpte min satsade inte så hårt. Sitter bara på boetten
Tycker jag inte, så länge det är av bra kvalité. Mitt saffiano är väldigt mjukt och följsamt men helt klart en blank yta. Men inte plastig.Saffiano brukar var för plastiga, dvs tjock lack.
Bra fråga, ville bara posta inspiration där. Gick tillbaka och bilden är från etsy… aldrig kikat där. Molequins mocka tycker jag ser bra ut annars.Vart kommer det där mockat ifrån? Är det också Delugs?
Molequin har iaf tjock lack. Präglat läder brukar vara det.Tycker jag inte, så länge det är av bra kvalité. Mitt saffiano är väldigt mjukt och följsamt men helt klart en blank yta. Men inte plastig.
Kanske får rycka bort den ändåVill minnas att jag för länge sen läst någonstans att plasten kan ge motsatt effekt när den så sakteligen släpper. Damm och partiklar letar sig in under och kan sätta tydliga spår när plasten ligger kvar.
Det såg man mkt förr minns jag när folk inte plastade av sina klockorVill minnas att jag för länge sen läst någonstans att plasten kan ge motsatt effekt när den så sakteligen släpper. Damm och partiklar letar sig in under och kan sätta tydliga spår när plasten ligger kvar.
Jag tror det vore klokt. Sitter den åt riktigt bra är du nog safe men så fort den släpper lite längs kanterna kan partiklar leta sig in. Sen torkar du säkert av framsidan vid tillfällen och då trycker du dit partiklarna med risk att små märken formar sig efter platsen. Blir inte bra.Kanske får rycka bort den ändå
Mm och next level var inplastade fjärrkontroller, möbler, delar av insidan på nya bilen osvDet såg man mkt förr minns jag när folk inte plastade av sina klockor
Jag har många molequin men tyckte det där så lite mer dressat ut utan box stitch osvBra fråga, ville bara posta inspiration där. Gick tillbaka och bilden är från etsy… aldrig kikat där. Molequins mocka tycker jag ser bra ut annars.
Helt enig där! Box stichen hade man kunnat vara utan. Dock viktigt att sömmarna har samma nyans som mockat, vilket Molequin har. Men det har nog de flesta.Jag har många molequin men tyckte det där så lite mer dressat ut utan box stitch osv