Det var det inte kan jag meddelaNu tror och hoppas jag att gladpackincidenten var åtminstone halvt på skoj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var det inte kan jag meddelaNu tror och hoppas jag att gladpackincidenten var åtminstone halvt på skoj
AjdåDet var det inte kan jag meddela
Göteborgare om jag minns rättFörhoppningsvis någon med bra humor
Inte för att vara sånn/grinch men för att vara ärlig (med en personlig åsikt) så tycker jag redan den är ful runt själva skruvskallarna på glasringen. Men alla får göra som de vill så klart, och glasringen på nya Santos är en riktig repmagnet så förstår tänket. (men tycker oxå att det bara är att låta den bli repig och inte bry sig, det är vad jag gör med min TT (som väl är ännu per repmagnet än SS iaf)Ingen fara! Det är skyddsplast på. Vart sen ny. Syns inte i verkligheten så får sitta tills den blir ful/lossnar
ohfan! nice! har de kommit runt patent problematiken med Cartier då? (ngn som vet hur?) (innebär det att även andra kommer kunna börja sälja tredjeparts straps igen?)Gummibanden till Santos Medium och large från Delugs är tillbaka
Inte för att vara sånn/grinch men för att vara ärlig (med en personlig åsikt) så tycker jag redan den är ful runt själva skruvskallarna på glasringen. Men alla får göra som de vill så klart, och glasringen på nya Santos är en riktig repmagnet så förstår tänket. (men tycker oxå att det bara är att låta den bli repig och inte bry sig, det är vad jag gör med min TT (som väl är ännu per repmagnet än SS iaf)
Såja nu har det opererats. Hoppas nu alla får en fin helg!