Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fet, världsunik vad vi vet?Lite dåligt med kattdjur i tråden
![]()
Riktigt fet, världsunik vad vi vet?
Fick byta till min snålvariant då jag blev avis.
![]()
Lite dåligt med kattdjur i tråden
![]()
Riktigt fet, världsunik vad vi vet?
Fick byta till min snålvariant då jag blev avis.
![]()
Nä den härI den storleken?
Touché men nu pratade vi moderntFast helst så här:
![]()
Egentligen inte, men är olika djur ja.Touché men nu pratade vi modernt
Och då tycker jag du ändå har en bättre. Men å andra sidan har jag bara sett dem på bild.Fast helst så här:
![]()
Mmm, men den är ännu längre ifrån den moderna klumpen. Håller dock fortfarande den tjocka Dumont högst, stöddig liten kvadrat.Och då tycker jag du ändå har en bättre. Men å andra sidan har jag bara sett dem på bild.
Löjligt bra på grön alligatorNä den här![]()
En farligt kantig/vass och en tvålformad "Santos". De kompletterar varandra fint om man känner för att ha två fyrkanter på länk. Galet fin duo du har där.Någon kanske undrar hur Panthère Jumbo och Santos Carrée jämförs.
![]()
Barnens sparkonto hänger löst om det där är vad jag tror det är.Vad tror vi om detta då?
![]()
Se det som en framtida investering...åt dom.Barnens sparkonto hänger löst om det där är vad jag tror det är.
Om det är en superlimiterad cpcp som man lyckas lägga vantarna på så kan det nog vara bättre än Avanza zero tbhSe det som en framtida investering...åt dom.![]()
Hear you. Hatar igentligen att diskutera klockor som investeringar så nämde det med glimten i ögat. Blir spännade att se vad det blir.Om det är en superlimiterad cpcp som man lyckas lägga vantarna på så kan det nog vara bättre än Avanza zero tbh
Den där bilden väckte väldigt mycket mer habegär en bilderna på cartiers hemsida.RÄTTPOST!
![]()
Glaset är välvt vilket gör den sjukt svår att fota eftersom den hittar ljus att reflektera i alla riktningar. Men den är kul, ganska annorlunda och mycket karaktärDen där bilden väckte väldigt mycket mer habegär en bilderna på cartiers hemsida.