Liiite snålt du inte hade en minitank redo.Ser ut som när jag provade 24x31 Tank Solo på min nyfödda son
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liiite snålt du inte hade en minitank redo.Ser ut som när jag provade 24x31 Tank Solo på min nyfödda son
![]()
Hoppas den svarta kommer i medium om ett tag..Inga repor på nya Santos minsann
![]()
![]()
Introducing: The Cartier Santos De Cartier Adds Titanium And More For 2025
Two new references — one in titanium, the other with a black luminous dial — prove Cartier's first pilot's watch still has a contemporary edge that resists nostalgia.www.hodinkee.com
Inga repor på nya Santos minsann
![]()
![]()
Introducing: The Cartier Santos De Cartier Adds Titanium And More For 2025
Two new references — one in titanium, the other with a black luminous dial — prove Cartier's first pilot's watch still has a contemporary edge that resists nostalgia.www.hodinkee.com
Skall bli intressant hur länken upplevs i titan, är ju ganska små och tunna länkbitar, men Cartier vet säkerligen vad de görMärkligt att den bara finns som large.
Med det sagt kan jag tycka att den tappar en del finess i titan.
"Cartier says the decision reflects a focus on material experimentation, though a medium case size may follow in time" från HodinkeeHoppas den svarta kommer i medium om ett tag..
Denna är också ny
![]()
Vad är det för storlek på den?På ett Wristbuddys Suede Strap. Löjligt nöjd med denna kombo.
![]()
Bandet eller klockan?Vad är det för storlek på den?
KlockanBandet eller klockan?
25x30. Ref 1821Klockan![]()
25x30. Ref 1821![]()
Skönt när man inte behkver väljaJag tycker Cartier vinner den här duellen!
![]()
På läder utan tvekan, på länk lite jämnare enligt migJag tycker Cartier vinner den här duellen!
![]()
Är på länk Carree dominerar.På läder utan tvekan, på länk lite jämnare enligt mig![]()
Smaken delad, som baken,.. Jag föredrar helt klart Day-dateJag tycker Cartier vinner den här duellen!
![]()