Håller nog med där! Jag kör allt på läder, önskar jag kunde rocka länk men blir lite mycket för min delPå läder utan tvekan, på länk lite jämnare enligt mig![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller nog med där! Jag kör allt på läder, önskar jag kunde rocka länk men blir lite mycket för min delPå läder utan tvekan, på länk lite jämnare enligt mig![]()
Men länken är magisk på Santos. Apropå länk… imorgon väntas leverans av denna. Det har varit en lång jakt och längtan efter en 2961.Håller nog med där! Jag kör allt på läder, önskar jag kunde rocka länk men blir lite mycket för min del![]()
Det håller jag med om, riktigt nice!Men länken är magisk på Santos. Apropå länk… imorgon väntas leverans av denna. Det har varit en lång jakt och längtan efter en 2961.![]()
Grattis! Riktigt skarp!Äntligen. Så nöjd med skicket och den bärs vansinnigt bra. Man glömmer hur lätt Santos är jmf med mycket annat.![]()
![]()
Länk med clasp. Tidigt 90 tal enligt handlare och skruvarna linjerar med länk, sticker inte upp.Grattis! Riktigt skarp!
Hur ser baksidan av länken ut? Ser ut som det är en relativt tidig modell med skruvar som sticker ut lite mer än de senare.
Ok. Jag tänkte på insidan av länken. Men jag ser skruvarna nu.Länk med clasp. Tidigt 90 tal enligt handlare och skruvarna linjerar med länk, sticker inte upp.![]()
Här är mina två 2960 för jämförelse: Gen1-länk till höger och Gen2-länk till vänster. Det är skruvade länkar i gen2 och en typ av fjäder i mitten av länken på gen1. Även claspen skiljer sig.Ok. Jag tänkte på insidan av länken. Men jag ser skruvarna nu.![]()