Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt, väldigt bra.Vet ej om min är minsta men den är liten iaf (solo)
Tack kompisVäldigt, väldigt bra.
Grymt. Tycker guld är outstanding som sagt, men hade varit väldigt nöjd med en i stål.
KörGrymt. Tycker guld är outstanding som sagt, men hade varit väldigt nöjd med en i stål.
Grymt. Tycker guld är outstanding som sagt, men hade varit väldigt nöjd med en i stål.
Vad snackar vi?Denna ref i guld säljs väldigt billigt begagnad då baklocket är i stål.
Tack kompis
Hittade en bild på tanks + min reverso:
Med lite tålamod går det att hitta en för 25. Ungefär halva priset.
Ser ut som Solo Large, både stålisen och guldaren?
Säkert? Inte sett någon under typ 35 k på chrono, har ändå hållit utkik ett tag.
Ser ut som Solo Large, både stålisen och guldaren?
Säkert? Inte sett någon under typ 35 k på chrono, har ändå hållit utkik ett tag.
Tack!Lästips om nya Santos-Dumont
https://www.hodinkee.com/articles/cartier-santos-dumont-hands-on
Tolkar också det så utifrån artikeln. Men dom borde väl snart komma upp på cartiers hemsida så att man kan kolla där.Men, jag tycker mig utläsa av artikeln att small inte finns i guld. Eller läser jag fel?!
Min är gammal, eller inte gammal men inte nyMen, jag tycker mig utläsa av artikeln att small inte finns i guld. Eller läser jag fel?!
Alltså santos dumont, inte tank, kom in i matchen J-dawgMin är gammal, eller inte gammal men inte ny
Då sitter vi i samma båtVet inte vad som har hänt med mig... Denna har blivit en riktig favvo och suget efter fler cartier ökar...
Vet inte vad som har hänt med mig... Denna har blivit en riktig favvo och suget efter fler cartier ökar...
Boett och länk på din Santos är så jävla bra!Den är grym!
Santos parklockor - Carrée och Ruban
Ha! Sade ju att Cartier var farliga.Vet inte vad som har hänt med mig... Denna har blivit en riktig favvo och suget efter fler cartier ökar...
Mmmm det sjukaste är att jag funderar på vilken som blir den tredje innan jag köpt den andra...Ha! Sade ju att Cartier var farliga.
Låter sunt, vad lockar?Mmmm det sjukaste är att jag funderar på vilken som blir den tredje innan jag köpt den andra...
Basculante kvarts blir nog andra. Tredje vet jag ej... Tank? Isf vilken? Vad tror du skulle komplettera Santos och Basculante?Låter sunt, vad lockar?
Du menar förra generationens och äldre i 29 och 32 mm? Är solida stift där samt att hålen sitter för nära boetten för skinnband.Många fina klockor! En fråga angående Cartier Santos pre-länk-Quick-set.... hur enkelt är det (jämför med vintage rolex) att sätta tillbaka länken?
Tackar (sry för otydlighet men exakt dom modellerna). Tänkte om det var enkelt att ta av länkar för rengöring men är med. Tackar för att du delar din kunskap (lär mig mer och mer om dessa).Du menar förra generationens och äldre i 29 och 32 mm? Är solida stift där samt att hålen sitter för nära boetten för skinnband.