Kul! Vad beställde du från Delugs?Har beställt ett från dlugs. Köpte på mig ett par nu för att kunna byta lite.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Vad beställde du från Delugs?Har beställt ett från dlugs. Köpte på mig ett par nu för att kunna byta lite.![]()
Tackar.Här är de exakta måtten från Cartier:
- SM :
- Horns gap width: 16.03 mm
- Buckle width : 14.1 mm
- LM :
- Horns gap width: 19.03 mm
- Buckle width : 16.1 mm
Det blev ett alligatorband.Kul! Vad beställde du från Delugs?Tycker personligen att Molequin håller högre kvalitet. Cordovan-bandet jag har från Delugs ser lite sådär ut efter ett fåtal användningar.
Hur har det gått med länken? Hur känns den eller har du kört mest med läder?Kul! Vad beställde du från Delugs?Tycker personligen att Molequin håller högre kvalitet. Cordovan-bandet jag har från Delugs ser lite sådär ut efter ett fåtal användningar.
Vilket udda mått. Fungerar det med 15mm? Antar att 0,2mm för mycket inte riktigt märks av? Annars kan du ju prova ett till Tanken.Det blev ett alligatorband.
Tänkte testa Molequin på sikt. Men ingen av dem har out of the box band för S-D small (14.8/15mm) så det blir bespoke oavsett.
Sorry för dubbelpost. Såg ej din senaste post innan jag skrev mitt förra svar.Hur har det gått med länken? Hur känns den eller har du kört mest med läder?
Fin klocka men skorna rimmar inte riktigt med klockans nätthet
Håller med! Man kan inte få nog av fina CartiersAlldeles för lite wrist shots i den här tråden.![]()
![]()
Tycker nog de är rätt nätta? Snabba Y3Fin klocka men skorna rimmar inte riktigt med klockans nätthet![]()
Håller med! Man kan inte få nog av fina Cartiers![]()
![]()
Tänkt först att jag skulle komplettera med en länk. Men nu är jag osäker på om jag skulle bära upp det![]()
Måste hitta en länk till den där snart !![]()
Jo det är klart!Tänkt först att jag skulle komplettera med en länk. Men nu är jag osäker på om jag skulle bära upp det![]()
Härlig, kändes helt klart mer premium än hos AD även om det inte kommer med bubbel! Bra support där, se bara till att inget annat råkar hamna i varukorgenGör som @Deskdiversthlm och testar att ehandla Cartier. Någon som vet om det går att beställa extra straps direkt från Cartier till Tank Must Large?
![]()
Härlig, kändes helt klart mer premium än hos AD även om det inte kommer med bubbel! Bra support där, se bara till att inget annat råkar hamna i varukorgen.
Har försökt leta band på hemsidan men inte funnit.![]()
Skulle prishöjningen komma nu i veckan ?Gör som @Deskdiversthlm och testar att ehandla Cartier. Någon som vet om det går att beställa extra straps direkt från Cartier till Tank Must Large?
![]()
Skulle prishöjningen komma nu i veckan ?
Såg att det fn är oförändrat så tänker om det ev sker imorgon.
Kan rekommendera MTM också, finns flera duktiga medlemmar som man kan beställa ifrån. Get på min nedan från Fredrikswe. Edit: råkade citera fel inlägg @Deskdiversthlm Härlig, kändes helt klart mer premium än hos AD även om det inte kommer med bubbel! Bra support där, se bara till att inget annat råkar hamna i varukorgen.
Har försökt leta band på hemsidan men inte funnit.![]()
Någon gång denna veckan ryktas det om (3%).Ingen aning när prishöjningen kommer men jag tänkte att det var lika bra att passa på att slå till oavsett hur mycket prishöjningen faktiskt blir.
Gör du nog rätt i.Ingen aning när prishöjningen kommer men jag tänkte att det var lika bra att passa på att slå till oavsett hur mycket prishöjningen faktiskt blir.
Jaså inte mer.Någon gång denna veckan ryktas det om (3%).
Hörde/läste oxå ngt i 3-5% spannet på Cartier, var ngt annat lyxbolag som skulle peta upp 50% har jag för mig.Jaså inte mer.
Trodde det handlade om 10-12 % men då var det ju inte så blodigt ändå.
Hörde/läste oxå ngt i 3-5% spannet på Cartier, var ngt annat lyxbolag som skulle peta upp 50% har jag för mig.
Svaret lodrätt i fallande riktning från förra veckan hittar ni nedan……Jaså inte mer.
Trodde det handlade om 10-12 % men då var det ju inte så blodigt ändå.
Nu planerar lyxmärket Cartier att höja sina priser, eftersom guld, platina, diamanter och andra råvaror ökar kraftigt i pris.
Cartiers koncernchef Cyrille Vigneron talar om ”milda” prisjusteringar, runt 3-5 procent. Andra lyxmärken har tagit i betydligt mer, som Chanel, som höjt sina priser på vissa handväskor med mer än 50 procent.