• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Testade nya Santos large med svart tavla, hoppas den även kommer till medium.

IMG_0157.jpeg

Hallå tråden
Har fått för mig att glaset på sambons tank solo sitter ovanligt högt, kanske mest pga att jag inte noterat skillnaden mot boetten tidigare än något annat. Ni som kan Cartier mil bättre än vad jag gör - ser det ut som det ska, tycker ni?
IMG_4434.jpeg
IMG_4435.jpeg
IMG_4436.jpeg

Jeg vurderer å kjøpe Santos wssa0037, er det noen som har den og vil dele sin mening?

Bilagor

• Messenger_creation_114FE2D2-7993-42FE-B6F0-6EDE40A72647.jpeg
    Messenger_creation_114FE2D2-7993-42FE-B6F0-6EDE40A72647.jpeg
    93.5 KB · Visningar: 6
Jeg vurderer å kjøpe Santos wssa0037, er det noen som har den og vil dele sin mening?
Har en sådan och det är absolut en av mina favoritklockor.

Den sittersuperskönt på armen men tänk på att det är en ganska stor klocka - jag har 20-cm-handleder och på mig sitter den jättebra... har du 16-cm-handleder skulle jag vara tveksam till storleken och kanske välja en medium-modell istället.

Personligen stog mitt val mellan WSSA0037 och WSSA0062 (grön urtavla). Den gröna urtavlan på WSSA0062 är väldigt fin men Santos bezel är en erkänd rep-magnet och genom att välja WSSA0037 med den adlc-belagda bezeln får du en reptålighet som andra modeller saknar (förutom den helsvarta WSSA0039).

Jag beställde ett svart struts-nubuck-läderband till min (på Delugs) men tyvärr får Delugs inte längre sälja band med Cartiers patenterade snabbfäste😢

Jättenöjd med min och kan verkligen rekommendera den.

1765018601367.png

Senast ändrad:
Jeg ønsker å kjøpe en grå lærrem med dette klikksystemet. Har du noen informasjon om hvor jeg kan få tak i en som sitter godt og er av god kvalitet?

Tillbaka
Topp