Wooho! Bra sätt att börja det nya klockåret! En av mina absoluta favoriter i mkt fint skick!God fortsättning alla DS-tokar
Lite dåligt drag i tråden så får posta bilder på min cross dial. Slängde på ett svart läder, tyckte det blev rätt bra
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wooho! Bra sätt att börja det nya klockåret! En av mina absoluta favoriter i mkt fint skick!God fortsättning alla DS-tokar
Lite dåligt drag i tråden så får posta bilder på min cross dial. Slängde på ett svart läder, tyckte det blev rätt bra
![]()
![]()
Wooho! Bra sätt att börja det nya klockåret! En av mina absoluta favoriter i mkt fint skick!
Jag e lite seeeg men har två uppgraderingar på g av den tavlan. Tycker den är makalöst bra!Tackar
Ja eller hur, riktiga smällkarameller dessa godingar![]()
Så läcker @Fadershan!Så nu e den klar! Precis allt har tvättats och sen gjort service. Blev supernöjd!
![]()
Jag e lite seeeg men har två uppgraderingar på g av den tavlan. Tycker den är makalöst bra!
Fortsätt du leverera gobitar... Njuter av att se domHär är den och äntligen servad och klar! Min nya 5801-113 fullset med box å alla papper. Köpt i England, Norwich 1967
![]()
![]()
![]()
![]()
Här är den och äntligen servad och klar! Min nya 5801-113 fullset med box å alla papper. Köpt i England, Norwich 1967
![]()
![]()
![]()
![]()
Får hålla tråden levandemed familjen som fått tillökning..
![]()
Ett Gott Nytt DS-År önskar jag er alla!
Grym, grattis!Här är den och äntligen servad och klar! Min nya 5801-113 fullset med box å alla papper. Köpt i England, Norwich 1967
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt bra! Grattis!Här är den och äntligen servad och klar! Min nya 5801-113 fullset med box å alla papper. Köpt i England, Norwich 1967
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Väldigt fina stålisar.Gillar du inte guld på stål-versionerna eller helguld för den delen?
Grattis !Här är den och äntligen servad och klar! Min nya 5801-113 fullset med box å alla papper. Köpt i England, Norwich 1967
![]()
![]()
![]()
![]()
Där var ju ett gäng klockor man skulle bära med stolthet! Väl samlat!Tack hörrni!
Lite svarttavlade DS'ar!
![]()
Vad ska man säga.. Vackert!!Tack hörrni!
Lite svarttavlade DS'ar!
![]()
Jag e lite seeeg men har två uppgraderingar på g av den tavlan. Tycker den är makalöst bra!
Som utlovat kommer här den andra av de två dyktavlorna jag pratade om var på GVäntar med spänning på att du blir klar med dom![]()
Så jäkla bra den! Du ska vara nöjdSom utlovat kommer här den andra av de två dyktavlorna jag pratade om var på Gdetta är nobezel versionen 5801-112. Hope u like! Är supernöjd själv
![]()
Fortsätt bombaSom utlovat kommer här den andra av de två dyktavlorna jag pratade om var på Gdetta är nobezel versionen 5801-112. Hope u like! Är supernöjd själv
![]()
doin my best!Fortsätt bomba![]()
Här kommer min och gör sällskapSom utlovat kommer här den andra av de två dyktavlorna jag pratade om var på Gdetta är nobezel versionen 5801-112. Hope u like! Är supernöjd själv
![]()
Som utlovat kommer här den andra av de två dyktavlorna jag pratade om var på Gdetta är nobezel versionen 5801-112. Hope u like! Är supernöjd själv
![]()
Här kommer min och gör sällskap
![]()
Fina! Borde gå till bankfacket och hämta min. Också på länk.
Edit: Gammal bild från tidigare i tråden:
![]()
Håller självklart medSkärpning, denna tråd måste ligga på förstasidan!Bump!
![]()
![]()