MINELLI
Basic
Nää inte riktigt
ser nu att Foppas inte var lika my bad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää inte riktigt
Fin men inte NOS.Här kan man se ett förmodat NOS-utförande. Tavelpatinan lämnar ju en del att önska, men teoretiskt kanske det kan bli så beroende på miljön den vistats i. Eller vad tror ni? Fin länk, men ganska galet pris imo.
Vintage New Old Stock (NOS) Certina DS Watch Ref. Number 5801 112 Caliber 25-651 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage New Old Stock (NOS) Certina DS Watch Ref. Number 5801 112 Caliber 25-651 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Fin men inte NOS.
Absolut!Visst, lite för mkt dings och skador på boetten och plexit. Det är väl mest roligt att se hur presentationen kan ha sett ut en gång i tiden.
Har några med den tavlan, både bättre och sämre om jag minns rätt så känner mig plötslig rik Den där "patinan" är nog ganska vanlig på den tavlan känner jag om jag ser till de jag har.Här kan man se ett förmodat NOS-utförande. Tavelpatinan lämnar ju en del att önska, men teoretiskt kanske det kan bli så beroende på miljön den vistats i. Eller vad tror ni? Fin länk, men ganska galet pris imo.
Vintage New Old Stock (NOS) Certina DS Watch Ref. Number 5801 112 Caliber 25-651 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage New Old Stock (NOS) Certina DS Watch Ref. Number 5801 112 Caliber 25-651 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Njae säger jag iaf Är ju inte facit men känns som ett ihopplock på flera sätt vilket gör att inte jag känner för att den är NOS i sitt paket så att säga.Här kan man se ett förmodat NOS-utförande. Tavelpatinan lämnar ju en del att önska, men teoretiskt kanske det kan bli så beroende på miljön den vistats i. Eller vad tror ni? Fin länk, men ganska galet pris imo.
Jag dubbelpostar denna. Min hittills enda DS.
Tack! Patinan är trevlig. Grisband gör sig verkligen bra på guld på stål. Din är också väldigt finJag tycker den är jättefin. Trevlig patina och grisbandet gör sig bra på guld på stål. Kör samma kombo på min faktiskt.
Just det, det visste jag ju faktiskt. Blev en tankevurpa, tack@hejsam mtp din köpesannons: Vill bara förtydliga att nodate dyk-ds dvs 5601-113 endast fanns i nodate på bezelversionen. Den tavlan utan dykbezel finns bara med datum.. dvs 5801-112. Det gör din tavla till betydligt svårare att finna och stoppar du en datetavla i den så blir det ju fel ref Tyvärr inga länkar till övers då jag själv försöker bygga ett DS-emperium!
E ju på jakt efter samma tavelvariation!!Just det, det visste jag ju faktiskt. Blev en tankevurpa, tack
Meh du kan väl dela med dig till oss andra, du kan ju bara bära en, två eller kanske tre DS samtidigt ändå..
Den ser ju inte ens särskilt bra ut efter, vad begär hon för pris? Och säger hon att visarna är original och lysmassan orörd?Ja nu vet vi iaf vart den där Mexikanaren blev av! Den landade i Paris hos en kvinnlig samlare/mest säljare som har låtit byta visare till andra fel visare, relumat dessa samt relumat 6 9 12 och det är väl helt ok iofs men hon ljuger om det. Jag har dessvärre lagt alldeles för mkt tid ämnet nu och hon har tagot bort mina kommentarer samt blockat mig på IG. Jag försökte faktiskt mest upplysa henne men hon blev sur direkt och ljög som tusan så det är fantastiskt uppenbart vad aom försigår. Snälla ni köp inte utav henne. Jag fubderar på att hänga ut henne fast jag i te brukar använda mitt konto till det hon var så fruktansvärt dryg, osympatiskt, " ickeödmjuk" och rätt dum faktiskt. @kambre1973 på IG.
Ja nu vet vi iaf vart den där Mexikanaren blev av! Den landade i Paris hos en kvinnlig samlare/mest säljare som har låtit byta visare till andra fel visare, relumat dessa samt relumat 6 9 12 och det är väl helt ok iofs men hon ljuger om det. Jag har dessvärre lagt alldeles för mkt tid ämnet nu och hon har tagot bort mina kommentarer samt blockat mig på IG. Jag försökte faktiskt mest upplysa henne men hon blev sur direkt och ljög som tusan så det är fantastiskt uppenbart vad aom försigår. Snälla ni köp inte utav henne. Jag fubderar på att hänga ut henne fast jag i te brukar använda mitt konto till det hon var så fruktansvärt dryg, osympatiskt, " ickeödmjuk" och rätt dum faktiskt. @kambre1973 på IG.
Jag känner mig lite grinig ikväll - så jag säger häng ut!Ja nu vet vi iaf vart den där Mexikanaren blev av! Den landade i Paris hos en kvinnlig samlare/mest säljare som har låtit byta visare till andra fel visare, relumat dessa samt relumat 6 9 12 och det är väl helt ok iofs men hon ljuger om det. Jag har dessvärre lagt alldeles för mkt tid ämnet nu och hon har tagot bort mina kommentarer samt blockat mig på IG. Jag försökte faktiskt mest upplysa henne men hon blev sur direkt och ljög som tusan så det är fantastiskt uppenbart vad aom försigår. Snälla ni köp inte utav henne. Jag fubderar på att hänga ut henne fast jag i te brukar använda mitt konto till det hon var så fruktansvärt dryg, osympatiskt, " ickeödmjuk" och rätt dum faktiskt. @kambre1973 på IG.
Hon säljer inte just nu men hon är säljare och hennes metod är så här. Först lägg ut å sen sälj.Den ser ju inte ens särskilt bra ut efter, vad begär hon för pris? Och säger hon att visarna är original och lysmassan orörd?
Det är ca 8-9 till screenshots där hon vägrar erkänna att den är fixad med när jag frågar om hon vill se beviset säger hon att hon måste gå osv. Uppenbar fifflare som bara hade kunnat sagt som det var så hade det inte varit ngn grej. Men nej då hon har samlat i 15 år så det finns inget jag kan lära henneHon säljer inte just nu men hon är säljare och hennes metod är så här. Först lägg ut å sen sälj.
Det är ca 8-9 till screenshots där hon vägrar erkänna att den är fixad med när jag frågar om hon vill se beviset säger hon att hon måste gå osv. Uppenbar fifflare som bara hade kunnat sagt som det var så hade det inte varit ngn grej. Men nej då hon har samlat i 15 år så det finns inget jag kan lära henne
JA!! och det blev så mycket galet när jag påtalade det lite försiktigt!Der er SÅ meget galt med den IG post..!
Jo…JA!! och det blev så mycket galet när jag påtalade det lite försiktigt!
Haha! Tur jag hade backup!