Och jag hade tänkt tipsa dig om köp, men jag var också för sen på bollenMm hade tänkt kapa den där men så blev det inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag hade tänkt tipsa dig om köp, men jag var också för sen på bollenMm hade tänkt kapa den där men så blev det inte!
Jag såg den där också men min uppfattning är att 3k utan ändlänkar är rätt saftigt. Ska bli intressant att höra vad experterna säger
Bra köp! Minna har varit sämre!Den har været til salg i et halvt år, tror jeg. Ville aaaaaaldrig købe en GF-länk uden end links.
I det hele taget er det som regel en dårlig forretning at købe en länk uden ur - nedenstående kostede omkring 3K.
Om det var klocka med komplett länk för 3k låter det ju som ett mindre kapDen har været til salg i et halvt år, tror jeg. Ville aaaaaaldrig købe en GF-länk uden end links.
I det hele taget er det som regel en dårlig forretning at købe en länk uden ur - nedenstående kostede omkring 3K.
Snygg!Första posten i denna tråd. Enkel och snygg!
Du knep den alltså?Incoming
Grattis! Lyckades du deala på priset något?Incoming
Nä nu får ni ge er Spännande!Incoming
Du knep den alltså?
Grattis! Lyckades du deala på priset något?
Tack hörni!Nä nu får ni ge er Spännande!
Kollade inte ens priset när den dök upp på instagram - mtp handlarens övriga priser. Grattis iallafall!Tack hörni!
Tyvärr svindyr men också svinbra så den blir fin på en av mina GFlänkar
Lyckades inte pruta nämnvärt
1225 gbp Ink försäkrad frakt. Jag kände att det var mindre hutlöst än mkt annat, om än uppenbart dyrtKollade inte ens priset när den dök upp på instagram - mtp handlarens övriga priser. Grattis iallafall!
Känns faktiskt rimligt?1225 gbp Ink försäkrad frakt. Jag kände att det var mindre hutlöst än mkt annat, om än uppenbart dyrt
Jag säger ju att det är vad de kostar nu. Vore spännande att se en med så bra tavla komma ut på Kaplans nuKänns faktiskt rimligt?
Den på bukten eller hittade du en någon annanstans?Incoming
Haha ja det är nog klart dyrt men inte hutlöst. Känner faktiskt att det inte spelar ngn roll (så länge någorlunda vettigt). På GFlänk blir detta en keeperKänns faktiskt rimligt?
Den på bukten eller hittade du en någon annanstans?
Ingenting ser det ut som! Riktigt snygg klocka!
Vad har jag missat på bukten?
Diggar verkligen den där urtavlan. Hur ovanlig är den att hitta?Kör btw på denna idag
Rätt ovanlig men går att hitta typ? Svåraste att hitta med skapligt guld i tavlan då det ofta flagnar.Diggar verkligen den där urtavlan. Hur ovanlig är den att hitta?
Denna jakt låter svår och dyrRätt ovanlig men går att hitta typ? Svåraste att hitta med skapligt guld i tavlan då det ofta flagnar.
Med denna patina såklart ovanlig men om du hittar en med nästan NOS tavla byter jag gärna med en slant åt ditt håll
Behöver inte vara så dyrt. Jag betalade ca 5k plus länk (som iofs är dyr).Denna jakt låter svår och dyr
Så jävla bra!Kör btw på denna idag
Här med! (Dock utan den där jäkla länken...)Kör btw på denna idag
Men jefligt fin ändå!Här med! (Dock utan den där jäkla länken...)
Har den silvrig eller guldig kant?Här med! (Dock utan den där jäkla länken...)