Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle hellre ha DS:en, men det är mest för att jag inte har råd att paja en 1016 ute på äventyr.Vilken av de gamla äventyrsklockorna har egentligen mest karaktär?
![]()
På Kapland Klockkvaliten 2012, minns detta fina exemplar.![]()
Sjukt bra duo. Aristokrat vs. rock'n roll (eller möjligtvis psykedelisk punk?).Vilken av de gamla äventyrsklockorna har egentligen mest karaktär?
![]()
Vad säger experterna om det slutpriset på den här? Misstänker att fler följde den
![]()
Certina DS Automatic Vintage Armbandsur
Utropspris: 150 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-04-17 17:44:48. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
![]()
Om det vore möjligt att väljs vilken man får, så skulle jag tagit Rolexen och sålt den och köpt flera Certinor för pengarna!Vilken av de gamla äventyrsklockorna har egentligen mest karaktär?
![]()
Så ditt svar är att Certinan har mer karaktär. Och att Rolexen bara är pengar för dig. Låt oss för enkelhetens skull anta att Explorern är värd 100 tkr. Om du fick dessa pengar, och var tvungen att använda allt på vintage DS, hur skulle du spendera pengarna? Visa bilder på dina val! (Blir ju ett bra inlägg i tråden.)Om det vore möjligt att väljs vilken man får, så skulle jag tagit Rolexen och sålt den och köpt flera Certinor för pengarna!
Sprack budgeten???Om det vore möjligt att väljs vilken man får, så skulle jag tagit Rolexen och sålt den och köpt flera Certinor för pengarna!
Se ovan!Så ditt svar är att Certinan har mer karaktär. Och att Rolexen bara är pengar för dig. Låt oss för enkelhetens skull anta att Explorern är värd 100 tkr. Om du fick dessa pengar, och var tvungen att använda allt på vintage DS, hur skulle du spendera pengarna? Visa bilder på dina val! (Blir ju ett bra inlägg i tråden.)
Bra val. För egen del skulle jag vilja ha en DS i helguld på länk, samt en riktigt bra Amagnetic.Se ovan!